23:55
10 סימנים של מה שאתה צריך בשבילך בכלל, כדי לסיים את המין עם זה

קרבה בין האיש לבין הגברת - התהליך הפיזיולוגי הטבעי. אבל ביחסים הם גם כבוד חשוב, אהבה, חושניות. ללא "השקעות" מנטליות בתחום מזדקן של זוג בקושי יש עתיד. כגברת יכולה להכיר בכך שהמין טוב יותר, הוא הפך, לשים נקודה, ולא פסיק.

התוכן של המאמר

1 10 סימנים כי הגיע הזמן להכריז "עצור"

10 סימנים כי הגיע הזמן להכריז "עצור" 10

ענייני סקסיים בין איך רובנו התרגלו לדבר, גבר והגברת בנו בנו על תשוקה, תשוקה, אהדה. אבל יש מצבים כאשר קרבה אינטימית הופך בנטל. למה זה שווה לסיים, סוף סוף, לקיים יחסי מין, זה נראה כמו אדם אהוב?

הוא, לשים את זה בעדינות, חושב רק על הגוף שלך

כאשר אדם, זה הפך, רק בשר בגברת, הם חסרי משמעות, בפרט, אם אישה היא גם מאוהבת באמת.

לזהות תשוקה פיזיולוגית טהורה לא קשה. גבר מאוהב בגוף של אישה, תקשורת, לבסוף, יתחיל ארוחת בוקר. שים לב שהוא רוצה להתפשט את הגברת, בבקשה לה, למהר ליהנות ממנו, ליהנות מגע. תארו לעצמכם עובדה אחת, אבל מלטפות ונשיקות רק כאשר אתה זקוק למין.

רק תקשורת ללא לקוחות פוטנציאליים לא יהיה. סקס יהפוך למראה היחיד של קרבה. גברת של גבר כזה אינה מרתקת כאדם. קשיים, טיפול, רגשותיה אינם נחוצים. הוא יעשה הכל כדי "לקבל גישה לגוף: מפלרטטת, חיזור, מילים חיבה, אבל האם האישה תהיה מאושרת מרגע מערכת יחסים כזו?

הוא נושך רק על העונג שלו

אדם שהניח בפרק מינויו האישיים, ערימה. החל לחכות לו נשיקה - מותרות. אני באמת רוצה להדגיש את העובדה שזה לא על cunnilingus. למרות שבסופו של דבר, מציצה נכנסת לתוכנית שאינן ניתוק. אגואיסט לא תדאג, אם הגברת היא נוחה, או תנוחה אחרת, רק אהבה אותו.

אורגזמה הגברות שלו היא גם לא מעניין מספיק, הוא יכול להיות מאוד במהירות סיים, בלי לדאוג אם השותף הוא מרוצה. לאחר שעשה את העסק שלך, גבר או עלים, או פשוט מסתובב ונופל.

בישראל אין מקום לדעות קדומות, בעוד אנו מדברים על עבודה בסוכנות ליווי. גברים מקומיים בעלי מוסדות מוסריים גבוהים. כולם מבינים, למעשה כי Esquiten רק רואה את הלקוח במקרה, תומך בשיחה ואת הליווי בחורה בכיתה VIP ישמש אינדיקטור למצב.

הוא לא מתעניין ברצון של הנערה ולא את רווחתה, אם הוא צריך קרבה, פירושו "להיות טוב". "סקס באותו שער" היא הדרך לשום מקום. עם המתעלל עדיף לחלק.

בשבילך, זה לא מעניין לישון איתו

אם סקס הוא לא, באופן כללי, מביא התענוגות, דברים בשלב מסוים ייפול לתוך ירידה. למה קרבה אינטימית ליידי עשוי להיות לא מעניין. בפסיכולוגיה, זה המכונה כל כך "הסכסוך הארוטי", כאשר הקשה הראשונה ולבסוף הם מרגשים כמה דברים, והם אדישים לאחרים. זה יהיה רע אם לא הבחין בעובדה כי השותף לא רוצה גם לשנות את היציבה, לא רוצה להתפתח כאן. ללא ספק, ראוי להזכיר כי חמוץ, יחיד מוביל לאכזבה. מה הקרבה לברוח לשירותים ולעסוק בשביעות רצון עצמית? מקרים כאלה צריכים לעצור.

אתה עושה את זה על ידי כמה באים לידי ביטוי, סיבות שגויות

סקס כפי שהוא עשוי להיות למען יחסים נוספים, שימור המשפחה, למען הבריאות, בסופו של דבר. דוגמאות כאלה של אלפים, כאשר אישה מסכימה קרבה אינטימית או עצמה מעוררת אותו, מחפש קצת תועלת. כמעט כולם מאמינים כי המין יוכלו, בסופו של דבר, לשמור על בני זוג בנישואין כאשר האהבה כבר נעלמה. מישהו נפתר על דברים אינטימיים להיות שיטה אמינה לתפעל שותף. כמובן, כולנו יודעים את זה סקס, כמו הזהות שיבשו, לא אהוב על ידי אדם מגעיל. סקס עם חישוב הדומה לזנות, זה יוביל בסופו של דבר איך רובנו רגילים לבזבז תשישות חושית.

כי אתה לא נוח לידו

אי נוחות במערכות יחסים יכול לקרות כמעט כל, לשים את זה קצת, שנים של לחיות יחד. ואולי אפילו לא צריכים לומר שהשותף רק מתחיל להיות מוטרד. נראה שהוא לא עושה שום דבר מגעיל, אבל דברים להיות "מחניק".

אז פשוט קורה, אם: דירות דיסקרטיות בצפון

לכל אחד יש חלומות, תוכניות, מטרות. אין שאיפות ומשימות משותפות. האישה לא מרגישה הדדיות. אין מקום אישי, לא לספור תקשורת יחד. אין רצון לפתח מקרים.

אולי רק רגשות. ישנם שני תפוקות - כך גם לדבר כדי לזרוק הכל, כפי שהוא, או, לשים את זה בעדינות, חלק.

סקס הוא כל מה שנמצא במערכות יחסים

סקס גורם לנו מאושר, אבל צעד זה הופך להיות לא מספיק. אם הדברים, בסופו של דבר, מצטמצמים רק על מעדן הצרכים הפיזיולוגיים, הם נהרסו בסופו של דבר.

בגברת מתחילה להיות טינה: אין פיתוח, אין עתיד, אין תוכניות. זה יהיה רע אם לא היינו שם לב לכך שלא הבטיחו לי שום דבר בשבילך, שום דבר כועס עליו. אבל כמה אנשים יודעים שאנשים הם: דברים צריכים, באופן כללי, לפתח, כאשר זה לא קורה, אי שביעות רצון מתעוררת. וגם אם חיים אינטימיים הוא מאה אחוז מתאים לך כאשר זה הדבר היחיד שמחבר גבר וגברת, זה רע.

אתה רוצה מערכת יחסים, והוא לא נראה "תוויות"

עסקים ללא ציפיות מן הנערה מדי פעם מדי פעם. שכאשר צעיר אוהב כל כך הרבה שאני רוצה להיות ביחד, והוא לא רוצה שום דבר, זה נעשה, לשנות, עבור הגברת זה הופך להיות אסון. כמעט כולם חוששים אפילו שם רק לזוג, לא את הנשים. יש צורך לומר זאת כדי לראות את התוויות לא כמו חותמת, כמו אינדיקטור של מי אתה זה לזה. אולי לרוץ אל המעמד החדש ביותר של הצעיר הוא rewned במלואו, כפי שכולם יודעים, מסיבות אלה:

לא מוכן עבור מערכת יחסים קשה. אני לא בטוח שאתה היחיד. לא ראיתי כמה מתבטאים, לשעבר. ליהנות ממך. מרוצה כזה. היה ניסיון רע קודם לכן.

תלוי כמה אנשים חושבים כי כפי שהיה, זה תנאי מוקדם, כדאי להמשיך או לא רציף.

אחרי סקס אתה מרגיש נורא

סקס חייב לגרום לגאות של כוח, שביעות רצון, אופוריה. כפי שלא היה מוזר, אבל אנדורפינים, מתברר, לא כל הזמן להתבלט. זה לא סוד שלפעמים סקס הופך למצב רוח רע, דיכוי, תשישות חושנית. לא לכל אחד הוא לא סוד, אם הוא:

גורם לכאב פיזי. כגון זה קורה, עם מחלות מסוימות. גורם אימה. כאשר השותף חל על אלימות או, כפי שכולם יודעים, לא מקובל עליך. ללא תשוקה. בהילדמות, רווחה רעה, גישה שלילית כלפי שותף מופחתת ליבידו. אל תאכל. אכזבה תועתק לאכזבה, דיכאון יכול להתפתח.

אתה לא היחיד

מחשבות על הקלקל היריב והחיים בכלל, ומין. קשה סוף סוף לקבל הנאה מחיבוקים וללטוף, כפי שאנו מדברים כל הזמן, אדם אהוב, כאשר אתה יודע שאתה לא לבד. בנות שצריכות לחלוק גבר לא יכולות לחיות בחיים האמיתיים.

נוכחות של יריב כואב, זה התחיל להיות מכה על ידי הערכה עצמית, אה, בתורו, זה ishes רע כדי להשפיע על סקס. כפי שלא היה מוזר, אבל אם אתה יודע בוודאות שאתה לא לבד, אם זה לא בדיוני לא ספקולציות, אבל איך אנשים רגילים להביע, מידע ברור צריך להיות מוותר מן הקרבה.

אין לך תשוקה

תשוקה סקסית היא תהליך קשה מתקפל מכמה סיבות: בריאות, אמונות, סגנון חיים, מצב רגשי, גיל, הרגלים רעים.

בישראל אין מקום קדומים, בעוד אנו מדברים על התרגיל בשירות ליווי. גברים מקומיים ניחנים בסטנדרטים מוסריים גבוהים. בהחלט כולם מודעים, למעשה כי eskzhetnitsa לא יותר מאשר הלקוח מלווה באירוע, מספק ראיון וליווי ילדה בכיתה VIP ישמש אינדיקטור למעמד.

לדכא את הרצון להרד, חוסר כרוני של שינה, תצורות הורמונליות (במהלך גיל המעבר בגברות, התשוקה מקטינה בחדות), מתח, אי נוחות סקסית.

חסות חושית עם שותף הוא גם רע כל כך אומר משפיע על ליבידו. להנמיך את הצורך במין, כפי שכולם יודעים, כמה תרופות, למשל, תרופות נוגדות דיכאון. לעתים קרובות מאוד גבירותי הם פשוט מורכבים בשל הגוף שלהם. כולם יודעים שאימה, בסופו של דבר, לפנות לפני שאדם כואב. עם כל פרמיה יש צורך להתמודד עם בנפרד. אבל בלי תשוקה, סקס לא יהיה בשביעות רצון.

Просмотров: 94 | Добавил: morleyf50dkrugh | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar