19:28
14 טיפים, איך לספק את הגברת בחדר השינה ומעבר

חייו של הגברות מנהלות רגשות, דרכם הם סוף סוף תופסים את עצמם ואת המציאות הסובבת. אם אדם אינו מודע לכך, הוא לעולם לא יוכל לספק את השותף. לא לכל אחד סוד שבסופו של דבר, מניחים להביא את ההנאה של הנערה בחדר השינה או לא רק.

התוכן של המאמר

1 עבור סקס נשים הוא יותר מאשר איך יחסי מין 2 גבירותיי משאלות קרבה 3 מה הגברת מגלה שותף 4 איך לספק את הגברת מחוץ לחדר השינה 5 כיצד לספק את הגברת בחדר השינה

עבור סקס נשים הוא יותר מ מינית acti

כמעט כל הגברים סבורים סוף סוף שיש סקס מתמיד, מראשי זוגם, הגברת מחויבת להיות מרוצה. אבל זה לא כל הזמן. בנות מביטות לא רק חדירה עצמה, אלא את כל לוח הרגשות בכלל. מעט מי יודע שזה מפוחד, או נסער, ואז סקס מעולם לא הביא לה הנאה. זה ביסודו של כל הרצוי, הפך לגלם באדם אחד, בשותפה.

ליידי חוגגת הכל: מילים שאדם אומר ואלו שלא אמרו, לגעת ולהביט. ללא שם: למותר לציין, לא יהיה לי את זה, היא עבור קילומטר, כפי שהוא עלול להרגיש שקר podli, גם אם זה לא אומר על זה. כי אנשים רבים חושבים, החדירה הראשונה לא תהיה מספיק, הגברת מחויבת להרגיש אינטימיות חושית עם שותף.

גבירותיי רוצה Connect2

יש צורך להתקרב לציפוי. כמעט כל השותפים נמצאים בסופו של דבר, מאמינים כי תחום החיים הזה הוא לא כמנהל כמו השאר. ייתכן שהגברים משתמשים בו כדי ליישם את הצרכים הפיזיולוגיים שלהם מבלי לחשוב על הנשים, בתהליך של סקס, הרצון של קרבה חושנית מתעוררת.

נציגי הרצפה יפה נדרשים, כמו שכולם יודעים, דיונים כנים, הם במובן ביסודו של עצמם, כפי שאנו מביעים, שמע והבין, אם היא לא אם אפשר לומר כך, אגב, המין של הנשים המוח לא מקבל את דיכוי גְרִיָה. במקרה זה, הגברת לא רק רק תוכל לקבל הנאה מסודיה.

אם אין שליליות ושערוריות בצמד, אז הקשר הרוחני הוא לא לדבר, ולכן, את הביטחון ואת תחושת הביטחון מתעוררת.

היבטים אלה משפיעים על הגברת, לא נותנים לו להירגע ולבלות מאה אחוז. כי זה ביסודו, באופן כללי, להקשיב ולשמוע את השותף שלך.

כי הגברת גם מגלה את השותף 3

כמעט כל הגברים מתוחים על השאלה הזאת על ראש המאה. כמובן, כולנו יודעים היטב מה התשובה הלא הולמת לא קיימת, אבל יש כמה, כמו אנשים רבים חושבים, מייסדי האמיתות שיש לדבוק ב:

עצמית. אדם כזה נשאר כל הזמן, כפי שהוא הוקם להיות לידי ביטוי, בעצמו, למרות המכות של הגורל, הוא לא מאבד מתוח פנימי. איתו אישה מרגישה בטוחה ובטוחה. פְּתִיחוּת. אם אדם סגור, קשה לו, לשים את זה בעדינות, לבנות דברים, עם בן זוג כזה לא מרגיש רגוע ונינוח. שוויון.

שירות ליווי בישראל משולם באופן מושלם. רב-זמן, לקוחות - צעירים מוצלחים אשר מתכוונים במיוחד לגלות בפגישה, הליכה בזרוע עם גברת מרהיבה. הכנסה זו מספיקה, על מנת לכסות לחלוטין את כל הכרחי.

כאשר הזכויות והחופשות של השותף הראשון גבוהות מזכויות וחירויות של אחר, לעולם לא יהיו יחסים מקבילים. עכשיו הגברות אינן מבקשות לשלוט, הם רק רוצים סוף סוף להרגיש את עצמם בשוויון עם נציגי המין השני. נוכחות רגשית. השותף צריך להיות מעורב בסדני, להראות עניין. אם הגברת, זה הפך, משלם תשומת לב לבחור, אז הוא חייב לבוא גם. בִּטָחוֹן. הגברת גם רוצה להיות עם אלה שיכולים לבסוף להגן עליה. היא גם רוצה להרגיש בביטחון, לא סוף סוף לפחד, כדי להיות בטוח שהכל יהיה בסדר איתה. אימוץ. אם האיש לא תופס את הגברת, אומר שהוא לא אוהב אותה. כאשר אדם מנסה לשנות רק כדי לשנות, פירושו על רגשות במערכת יחסים כזו לא צריך לדבר.

איך לספק את הגברת מחוץ לחדר השינה 4

אורגזמה במיטה - בהחלט אחת התכונות העיקריות ביחסים. אבל, כפי שהיינו מדברים, שביעות רצון נשית היא multifaceted, ולבסוף, מכיל צרכים רבים, אשר אמור להיות גם סגור. אם אתה רוצה, כך השותף שמח, אתה בהחלט לשים לב להיבטים הבאים.

דיונים אהבה

תגיד כי בשבילך כמוה, לא להיות ביישן בשבילך כדי להדגים איך החברה שלה נחמד בשבילך. יש לציין כי זורים כאלה כמו דיונים לא אומר שום דבר בכלל, ובנות בלעדיהם לא יכול לפתור אותם ולקבל הנאה.

ריח

גבירותיי הם רגישים מאוד לריחות. לרוב, מריח במיוחד דומים עצובים או, כפי שהוצגו לבוא לידי ביטוי, רגעים מאושרים בחיים. לכן, שים לב לא רק בושם שלך, ואת הריחות שחשו לינה שלך.

נוף חושני בפנים

זה לא נכון שרק גברים מעריצים. גבירותיי גם לשים את תשומת הלב שלהם למרכיב החיצוני. ואם הם יכולים לעצום את עיניהם במלואה על עודף משקל, כמה באים לידי ביטוי, בכל תצורות בפנים הם הבחינו בפרטים הקטנים.

לקנות כמה ציורים חושניים מרתקים או פסלונים. האישה ידוגגת במדויק את הטעם הצר שלך.

תן משי פשתן

פשתן משי למיטה כמעט כל הנשים היא שם נרדף לתשוקה ותשוקה. כמובן, כולנו יודעים היטב אילו נערות כמו מגע של משי לעור חיבה, הוא מעורר את הרגשות הבלתי מעורבים כדי לדבר ומסייע להרגיש ברוכים הבאים.

מכתבי אהבה

גם אם אתם מדברים על הרגשות שלך כל יום, ואז לנסות, ולבסוף להניח אותם על נייר. Passasas שלך יהיה במדויק את הקורס הרומנטי הזה.

נשיקה עבור פרידה וכאשר פגישה

לקחת כלל, טקסים קטנים כי צריך להיות בכל זוג. כל הזמן לנשק אותה בישיבה למכירה. להפגין כי כל הגז של הבית שלה הוא אירוע נעים.

לעשות מחמאות

אפילו האישה היפה ביותר מחויבת להיות, לדעת שזה מושך בעיני האהוב. תגיד לה על זה, מציין את התספורת, השמלה, איפור, ולחפש איך זה יהיה לפרוח מן תשומת הלב שלך.

להזמין בתאריכים

לא בחדות כמה שנים אתה ביחד. ציפייה לתאריך רומנטי מאלצת גברת לזרוח מאושר, פולחן ולהיות גאה בשותף הבנה שלהם.

כמו בסופו של דבר, לספק את הגברת בחדר השינה 5

אם אתה עושה כל מה שהיא הרגישה אלילה בחיים, אז אתה יכול קצת ולמתן במיטה.

עיסוי איטי

בעיקר לעשות את זה ללא העומס, עם כל התכונות המשמשות לעיסוי: שמן, מוסיקה נעימה, דמדומים ונרות.

שלח את עצמך בלי למהר

לא כל הזמן אישה סוף סוף רוצה לישון עם הבגדים שלה. להפתיע אותה, לעשות הכל לאט. להסיר כל פריט של ארון בגדים שלה וליהנות גוף יפה.

ליישם את השאיפות שלך בישראל יסודי, במקרה שאתה אשה מסוגננת מבלארוס. לעסוק בישראל יוכלו לפניחות. ליידי מודל חיצוני לתת לבנות קריירה בליווי. עבור "תאריכים" עם גבר מישראל, אתה יכול להרוויח חודש מ 3500 יורו.

כולם יודעים על מה שאנחנו אומרים לה איך היא מדהימה, מעריץ אותה, תראי שהיא מוזמנת.

החל קרח, שמנת ותותים למשחקים

משחקים עם מזון הם הרבייה ומאפשר הגברת להרגיש יפה וברוכים הבאים. אני חייב לומר מה שהיא יכולה להרגיש את הרגשות החדשים ביותר. משחקים דומים מסיתים את התשוקה, לא נותנים, באופן כללי, משועמם, לטעון רגשות בלתי מתפשרים.

תגיד לה כמה היא מתכוונת בזמן סקס

לא לשתוק במהלך הקרבה, לדבר עם שותף. נשים לתת את החשיבות רבה יותר למה השותף אומר במהלך socia. כולם יודעים כי לספר לה איך היא הדרך אליך, לעשות את זה ישר במהלך socia.

לשאת מין אוראלי ולתת לו להגיע בתחילה אורגזמה

גם אם היא מעולם לא ביקשה ממך קודם לכן, תעשה אותה. לבנות יש חשיבות רבה איך השותף חל על איברי המין שלהם. אם אתה מנסה למנוע cunnilingus, אז בשבילך, לבסוף, זה שווה ברצינות מדבר עם איך אנחנו כל הזמן מדברים עם אישה. אני חייב לומר מה זה יכול להיות, זה מאוד סוף סוף נגע.

ניסוי עם משחקי תפקידים

ב, כפי שכולם יודעים, כל ילדה מקסימה חי סוף סוף את השחקנית, אבל מה לעשות, אם היא לא תצליח, באופן כללי, כדי לגלם כישרונות בחיים? תן לה כרטיס blanche במיטה. גלה איזה סוג של פנטזיות סודיות גידולים, ויפים אותם לחיים במיטה שלך.

צעד כזה הוא לא רק, באופן כללי, יפתיע את הגברת שלך, ועושה שפע של החיים האינטימיים שלך.

https://romantik69.co.il/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%91%d7%aa-%d7%99%d7%9d/

Просмотров: 177 | Добавил: morleyf50dkrugh | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar