19:28
6 צעדים אם אתה מרגיש שיש לך סקס מוקדם מאוד

ייתכן ששמעת את זה לפני: בשבילך, אתה חייב לחכות עד התאריך השלישי לעשות עם זה. ובכן, על מנת למנוע סיכונים מסוימים ולא לחפש, איך שלך נבחר מסיס במסה, אחרי שאתה reclaim.

התוכן של המאמר

1 זמן מתאים למין לאחר היכרויות 2 למה הכל קורה מוקדם מאוד 3 מה עלי לעשות אם ישנת מוקדם מאוד

כדי למגרין, מחכה לתאריך השלישי, שום דבר לא מבטיח שום דבר, וזה יכול להיות טוב יותר כדי להימנע קבלת החלטות על החיים שלך סקסי מבוסס על כללי תבנית.

התקשות סובייטיות וחוסר חוק של מידע הולידה לנחש שגוי כי ליווי הוא משהו, עם בושה, בהתחשב בעובדה זו היא לשתוק. אבל מעטים יודעים כי ליווי השירות בישראל אין משותף לחלוטין עם זנות.

אחרי הכל, למעשה, לפחות ככלל, דומה עלול להפריע לתקשורת אמיתית. אז לא למהר, ללמוד מה אתה מחפש באדם אחר, ותמיד בצע אמצעי אבטחה.אבל אם אתה חושב שכל זה, זה מיהר מעט, אנחנו אגיד מה לעשות במקרה זה.אם אתה מכה מלכודת, חיטט עם בחור מוקדם מאוד, אפילו לדעת שזה לא בכללים שלך, אולי זה היה תנאים מוקדמים מסוימים: יש לך סקס "מוקדם מדי", תרגול רגיל - רק לוודא שניהם זהים לטבע של הקשר שלך.

ומה עכשיו? אתה לא מוצא מקומות בעצמך, אתה לדאוג מפחיד, לדאוג, אבל מה אתה יכול לעשות בקשר לזה?

זמן מתאים למין לאחר היכרויות

כמה זמן אנחנו צריכים לצפות לקיים יחסי מין? זו שאלה שבה רבים מאיתנו משתקפים במשך שנים, אך מעולם לא מצאו תשובה מספקת. בעיקרו של דבר, סדרת הכת "סקס ב Betleeard" ניסה לפתור את השאלה הזאת על שני עשורים הפוך.

קארי Bradshow וחבריה הפופולריים "שלטון של 3-DVD". המחשבה שלו היא שכאשר אתה פוגש עם שותף חדש, חייב להיות תקופת המתנה קטנה, לפני שתעשה יחסי מין עם זה. המטרה היא לתת לך את ההזדמנות להעריך את האדם האחר, לפני לקפוץ אליו במיטה.

מלכתחילה מתברר כי כלל זה אינו לגמרי. החברה מתכנתת אותנו לגנות נשים שעושות אהבה במועד הראשון, כאילו הקנאות שלהם למין קוראת משהו רע על המוסר שלהם.

בעיקרו של דבר, סוציולוגים טרם נקבעו על הזמן המתאים יותר למין. באופן חלקי מאז "זמן" במקרה זה הוא מונח מעורפל למדי. מה נחשב תאריך? לדוגמה, אם זה צריך להיות מפגש TET-TET, או תאריך בחברים יכולים גם להיחשב? https://romantik69.co.il/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%90%d7%a9%d7%93%d7%95%d7%93/

אין כללים סטנדרטיים כשזה מגיע לסקס - למעט הסכמה הדדית, באופן טבעי. האדם היחיד שבאמת יכול להחליט כמה תאריכים בשבילך צריך ללכת, לפני שיש לך סקס, אתה בעצמי. מנהלים פרשיות בריא המבוסס על אמון ואהבה, למצוא זמן ביסודו של תקשורת מינית, אשר עונה על הצרכים והרצונות של שני בני הזוג.אבל זה קרה מה שקרה. הוא היה כל כך, עליז ומנומס, ואתה לא מתנגד. הכל יצא מהר מאוד: זהו התאריך השלישי, ושכבת איתו.

למה הכל קורה מאוד מוקדם

היית מוקסם מרגע; לקחת כימיה סקסית יותר עבור משהו יותר; אתה פשוט זרק אינטימיות; מצאת ראיות של האטרקטיביות שלך לאחר הקרע האחרון; ניסית להשתמש במין כמנוף לחץ; סמלה חש את הלחץ ורצה לרצות אדם אחר; אתה מאמין שאתה יכול גם יש דברים ללא חובות, בזמן שאתה לא עומד על מערכת יחסים קשה; אתה בכנות חשב כי במיוחד אתה - חריגה לכללים.

מה לעשות אם בילית מוקדם מאוד

תסלח לעצמך;

אנשים רבים החלו לישון בשלבים הפצועים ביותר של היחסים והמשיכו להישאר ביחד. באופן ספציפי, התגובה שלך לאירוע תגרום לתוצאה, אז אתה לא צריך להתחרט גם להיות נורא מאוד עבור עצמך.

בדיוק ברגע לבוא במראה ולומר את הציטוט מן l לואיז הספר המפורסם. היי: "אני אוהב אותך בכל מקרה. הכל בצורה מושלמת. הכל נוצר עבור הטוב ביותר שלי. ממצב זה ישוחרר פשוט לא רע.נסה בהתחלה עדיף להבין אחד את השני, מה זה כמו עבור שניכם הכי הרבה. גלה מה עובד במערכת יחסים, ומה לא, וכל יום מתאמן כדי להיות טוב יותר. יש כיף ולקבל הנאה - זה גם חלק מהחוויה הנוכחית!המשימה העיקרית שלך לפני סקס היא לברר אם זה מעוניין לך גם במין.

לא לשנות שום דבר;

אני אשלם היטב גם Inkichi, להתקשר החבר הכי טוב שלך או לבלות את היום לצפייה סדרת טלוויזיה המאהב. אבל מה שאתה עושה, לא ליפול לתוך פאניקה. לעשות את הנשימה העמוקה ביותר, להפסיק לולאה ולא לכתוב לו למהר מהירה או בגלל אימה.

אל תנסה לסערה על רשתות חברתיות או להשתמש בדרכים אחרות כדי לרדוף. כל זה אסור! ציין את זה להירגע. ולהפסיק לחפור בראש שלך, מפנה אפשרויות פיתוח אירועים שונים. שנה לאחר מכן בעיה זו לא תהיה עקרונית.

Compleugh עם התוצאה;

זוכר אמת אחת - גברים תמיד עושים מה שהם רוצים. אם הוא מעריך אותך, הוא ייתן את המספר שלך. אם הוא ימנע תקשורת איתך בכל דרך, אתה צריך גם להתנהג באופן דומה.

שוב, להימנע ממגע ראשוני רק בגלל שאתה כרגע פאניקה. הוא יכול כרגע לחשוב על משהו אחר, בלי לטפל במה שאתה כל כך מודאג. התגובה שלך כאן היא קריטית.

כל שיחות טלפון פאניקה ידחף אותו. אתה לא יכול לחזור להיפך מה קרה, אז פשוט נתקל בזה. בשבילך, שניהם היו מצחיקים, הרגשת נוח וקיבלה הנאה. מקרה שפגש אותו, פולט אמון, והבעיות לא.

מחפש סרטים מתאימים;

לדוגמה, "אתה פשוט לא אוהב אותך". זה ימנע ממך לעשות משהו משוגע. זכור איך ג'יג'י היה אובססיבי וצפוי לשיחת טלפון? רוצה להיות זהה?

לעתים קרובות יותר להזכיר לעצמך איך מפחיד לחשוף את עצמך עם טיפש מוחלט. לצחוק, מסתכל על הטעויות של ג'יג'י מתמשכים של ג'יג'י ונשבע לעצמך שלעולם לא תחזור עליהם.

עדיין על הטעויות שלך;

תאמין לי אם הדברים לא מסתכמים, זה נורמלי לחלוטין. אומר שאתה צריך לקחת את עצמך ביד ולהתחיל ללמוד על הטעויות שלך.

הצעות ליווי בישראל שילמו לחלוטין. לעתים קרובות, הלקוחות הם בחורים מוצלחים, מי הולך להיראות רווחי בחופשה, הליכה מתחת לטפל עם אישה בהירה. זה להרוויח מספיק די, כך שזה לגמרי לספק את עצמם לכל הדרוש.

אבל בפעם הבאה תתקבל אחרת. לטפל לכל דבר קל יותר. בסופו של דבר, אתה אדם חי, לא בוט. טוב, הוא היה כל כך חמוד, נכון?

תסתכל על סטטיסטיקה;

על פי אינספור מחקר, רוב היחסים שהחלו עם סקס עדיין נידונים. לכן זה ביסודו של דבר בהתחלה להבין אחד את השני טוב יותר מאשר לקפוץ למיטה.

אני במלוא הביטחון ". להיות טוב בעצמך. ואת אמבטיה מרגיעה עם קצף.

אם אתה מתקשה לענות, לא למהר לקפוץ לתוך זה במיטה. אם אתה חושב שאתה יודע את התשובה כנראה, ואז לעשות אהבה איתו.

ואם אתה לא יכול להתמודד עם ההשלכות החושניות של טעות אקראית, בשבילך, אתה לא יכול לישון עם אף אחד, עד שאתה בא במקרים קשים. והכי חשוב, זכור - אתה לא יכול לעשות טעות עם הבחור הנכון!

Просмотров: 370 | Добавил: morleyf50dkrugh | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar