19:38
איך ללטף אדם: פרנק מסלול לפי גוף

כמעט כל הגברות מאמינות בטעות כי לצעירים יש רק אחד, כפי שכולם מובנים, אזור ארוגני, טוב, אתה מודע לאן! הבנות האלה עניות לחיים האינטימיים שלהם, והשותף אינו מקבל את כל המסה של הרגשות. אין ספק, ראוי להזכיר כי לדעת איך ללטף אדם, ומה נקודות, באופן כללי, לעבוד, הגברת יכולה פשוט לנהל.

התוכן של המאמר דירות דיסקרטיות בראשון לציון

1 כל אדם אִישִׁי 2 ראש, פנים וצוואר 3 ידיים 4 שדיים 5 בטן והיקף 6 הישבן ובחזרה 7 חבר 8 סודות גבירותיי

פילגשים מנוסים מסוגלים להביא בחור לאקסטזה, אפילו בלי לגעת בלידה שלו, ואילו נשים שולטות בעולם של גברים. לחש, לעצור את שפתו דרום כיור הוא גם תמרון מרגש מי צריך ליהנות גברת.על איבריהם של אנשים יש מספר עצום של קצות עצבים. תארו לעצמכם עובדה אחת לגבי מה שתדע איך ללטף גבר באזור הנשק, אז אתה בהחלט תביא אותו אקסטזה.

כל גבר אִישִׁי

העובדה היא שאדם אחד כדי לדבר יהיה רגיש לאזור מסוים של הגוף שלו, ללטף השני, כמו הרבה מאיתנו התרגלו למדינה, אותו אזור יישאר אדיש, ​​או בכלל לא יאהב.

מטבע הדברים, קל יותר לשאול את המאהב, מה הוא רוצה, אבל הבחור לא יכול אפילו לחשוד היכן הוא ממוקם אחד ביותר, כמו רבים אקספרס רגיש נקודות ארוגניות רגישות. אולי העובדה כי המטרה של הגברת היא למצוא אזורים כאלה, ועל זה אתה צריך לומר בפירוט ללמוד כל פינה של העור של השותף שלך. להכיר איך אנחנו מביעים, את הנקודות הנכונות, תוכלו לספק הנאה שאין כמוהו של הבחור, והוא יזכור את הזמן בילה איתך, עם בלתי מבוססים.

כיצד להבין מה נבחר ריצה כביש? אתה רק צריך להקשיב לגוף של השותף שלך באותו זמן, תוך לחקור את שפתיו, ידיו או הלשון. הגברת הזאת, בכלל, עושה הכל זה נכון, והאיש אוהב את זה, עשוי להצביע על האותות הבאים:

אנחות עמוקות ביותר; לִגנוֹחַ; נשימה תכופה יותר; אור רועד בגוף; רַעַד; לכתוב על הגוף "עור אווז".

איך ללטף גבר זכות למצוא את האזורים הארוגניים שלו? צריך, לשים את זה בעדינות, מתחיל עם הריאות, קצת תנועות קליט. יתר על כן, לשפר את הפעולה, לחץ קצת למקומות, כאשר נגע אשר האיש הגיב עם אחת האופן שבו אנו תמיד מדברים אל האות המתואר לעיל. אתה יכול לשאול אם הוא אוהב את ההרגשה הזאת.

ויקטוריה Fomanaexpertdorter Sexologist של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכותרפיסטית.

ראש, פנים ו צוואר הרחם

לא רק הגברות כמו נשיקות, אבל וגברים, כך שהקדמה מתחילה ישירות עם שלהם. אי אפשר להניח זאת עירור של הבחור הוא מספיק רק כדי ליהנות הטכניקה כפי שאנו מביעים את הנשיקה הצרפתית, ישנם מניפולציות אחרות כי בהחלט כמו השותף שלך.

במהלך הנשיקה אתה צריך למיין את השיער של הבחור בין האצבעות שלך. כונן ידיים על ראשיו, קצות האצבעות מונחות מעט לתוך העור. זכור כמה נחמד זה נעשה, כדי להפיץ את הראש שלי, והציג את הרגשות של האהוב, במיוחד נשיקות נלהבות. לא לעכב זמן רב על השפתיים. פעמים, ללכת לחיים, האוזניים, לבלות את המטען על הסתר, אשר תחת שתן ליד עצמות הלחיים. פינות פיות של בן זוג, עיניו, מחליפות את צווארה לליטף. גברים, באופן כללי, מעריץ כאשר הגברות מבלים את הלשון על הצוואר. אבל אתה לא צריך רק כדי "להחליק" בחור, אבל כדי לפעול כראוי. לנשק את הצוואר שלך, ורק קצת ושוב לבלות את השפה (פשוט מאוד בעדינות) במקומות כי השפתיים יש רק מודאג. בושה בעדינות את הצוואר של גבר מאחור, במיוחד את האזור הרגיש, כדי לדבר ממוקם במיטה בין הצוואר, וככל שאנו מתרגלים לזה, ראש. נשיקות צריך להיות קל, עם חמצון, עור בפרט, בסופו של דבר, מגיב לזרימת האוויר (מן הנשיפה) אחרי זה היה קצת מלוכלך. תאמין לי, מן השיער המתוק שלך יהיה עומד מן הנאה בכל הגוף! להרים קצת ולמצוץ את הסוסים של האוזניים, את העור של הצוואר, השפתיים. אתה צריך לפעול על הצוואר שלך בזהירות רבה, כי יש הזדמנות לזרוק כי אנשים משמשים להביע, שנקרא "לוויינים", לא כל בחור יאהב את זה, כי מאוחר יותר זה יצטרך להסתיר עקבות מ לילה מהיר ב צווארון גבוה.

ליטוף מאהב, לא לשכוח את הפילנטל בעין, כפי שאנו יכולים לבלות את המילה המכרז. כרגע, אני אפתח את שרביט של הגוף של מחצית חזקה של אוכלוסיית כדור הארץ, אנחנו גם מציינים שגיאות כי כמה נערות מתבצלות במיטה במהלך ליטוף ראשוני.מיד יש להבין את הגברת בהתחלה. למרות העובדה שהסקאולוגים גילו זמן רב את השלום של המסתורין של Mens, כפי שאנו מתרגלים לקריאה, אזורים ארוגניים, אין צורך להשתמש בו רק כיצד אנו רגילים לקרוא את הרשימה המצוין על ידי הרשימה.

יד

כאן כמה עצות להניח לרגש כמה מאיתנו התרגלו לקריאת המאהב:

לאגד את הידיים שלך עם האצבעות שלך, עם כל זה, רק אותם, כמו הרבה של הצומת נהגנו לקרוא, חולה, לחיצה על העור. חותכים את קצה האבקה על הצד הבלוט של ידו של האה, החל מפרק היד, מוביל, לפני כן, כפי שיותר מאתנו מתייעצים, מדכא האקסילרי וחזרה. לנשק את החלק הפנימי של המרפק לכופף, לעשות את הדרך שלך לשפתיים או לשון לכתף על החלק החיצוני של היד. קח אצבע של גבר בפי, להתחיל אותו ללטף אותו עם שפה, מחקה ליטוף אוראלי. לבזבז אותו עם האצבע על השפתיים שלך, לקחת קצת. עם כל זה אתה צריך להסתכל לתוך העיניים של האה, הוא יהיה פשוט ללא סיבה!

תן את הידיים מאהב, אין צורך "לסובב" ולהתחיל ללטף. הכל שלך מניפולציות צריכות להיות טבעיות, בין דברים, כביכול. לְהַסכִּים, יהיה עוצרי נשימה מאשר תמיד ליידי ייספגו סוף סוף על ידי שרוולים של הגברים, ללטף חייב להיות, כפי שהנהיג, לסירוגין ובזמן. זה יהיה רע אם לא שמים לב מה ללכת רק אז, כאשר יש לו את ההזדמנות. לדוגמה, הבחור נגע בפנים שלך או שיער, אבל לא ברגע שבו הוא דקלים מסיביים.

חזה

חזה זכר נוסף רגיש ליטוף מאשר נשים. להבין, ראוי להזכיר כי בפטמות ובאזור NIMBI נמצא הצטברות של נקודות ארוגניות העברת אותות למוח כי בחור רוצה להיות לגרור במיטה. מי יסרב?

כפות הידיים, כפי שכולם מובנים, רדיאלי תנועות, להתחיל ללטף את החזה, כפי שאנו מבטאים, מאהב. יכול לסחוט את העור קצת, רק להיזהר עם מסמרים, לא לגרום כאב בחור (אם כי, חלק מזה כמו). אצבע לחצה על הפטמה, כאילו מחאו כפיים בחזה, בעדינות לְהִתְפַּתֵל.

כדי להגשים את הרצונות האישיים בישראל בקלות, אם אתה אשה מענגת מאוקראינה. אם לעבוד בישראל מותר בפנאי. בנות מודל מראה הצעה לבנות קריירה בליווי. עבור "תאריכים" ביחסים עם גבר מישראל, אתה יכול לקחת חודש מ 4200 יורו.

שלח תשומת לב לעובדה כי כאשר הפטמות נראה מסוגל להתאים, אתה יכול, בסופו של דבר, לשים לתוך השפה, שפה ושיניים. קח פטמה אחת בהתחלה, למשוך אותו לתוך שפתיו, מאוחר יותר ללכת אחרת, ואת 1 יכול להיראות להמשיך ללטף.

די, זה יהיה, זה יהיה מאשר בזמן שאתה ללטף אתה תשב על chahal מלמעלה, שוכב זה טוב יותר להירגע, טוב, ואת הנערה היא נוחה ישירות ישירות. ארוך מאוד על החזה שלך, לא לעכב, להקניט אדם, זז מן הפטמות אל הצוואר ואת שפתיו, מאוחר יותר שוב לרדת למטה.

מידע מתאים לגברים על איך לגעת וללטף איך אנשים משמשים להביע, שדיים של נשים הם רק במאמר הבא שלנו.

אזור בטן ו Pahá5

הבא, מהחזה, אתה צריך ובכן להתחיל לנוע אפילו נמוך יותר. אבל למהר, כל מה שאתה צריך, זה הפך להיות מתון, תן האהוב לשכון בציפייה הקמח המתוק של הנעים ביותר. ביי שפתיים ללטף את הפטמה, הצוואר, קצת חושבת. להירשם עם תנועה קלה ריצוף פסים לבטן, אצבעות לחדור את מסטיק, לקדם יד על פני חבר כלפי החלק הפנימי של הרגל ומחזירה את היד על הבטן. אז אתה יכול פשוט, ישירות, לבלות את היד על המותניים, לטאטא יד דרך השחי.

אל תפחד לרדת שפתיים מתחת לרמת החזה. לבלות שוב לשון על ידי רצועת המפשעה, מסביב טַבּוּר. לא מספיק מי יודע מה אתה מרגיש את הבטן של האה, אז, לבלות את הלשון שלנו במרכז פלג הגוף העליון מ טבור להתנפח, לחזור לליטוף של החזה, הצוואר, השפתיים. נראה שזה לא היה מפתיע, אבל זכור: לא למהר להגיע אל המעניין ביותר, כי לא כל הגוף נחקר.

הישבן ואת הגב

איך ללטף אדם באזור האחורי? אתה יכול, אז כדי לדבר עם עיסוי ארוטי קל אדם, לא את העובדה כי "מסילות, ישנים", לא אחד שבו השרירים הם באופן משמעותי mng. עיסוי חייב להיות מרגש, ארוטי. שאל את המאהב כדי להפוך על הבטן, לשבת בתנוחה של הסוס על הגב התחתון שלו, להתחיל בעדינות הוביל כפות עלים, צדדים.

תן ללכת לתוך המהלך של הציפורניים, קצת לגרד את העור. בהחלט, ראוי להזכיר את מה שהגב יהיה טוב יותר מאשר זה חשוף, תן הבחור, בסופו של דבר, ירגיש שלך, כמו אנשים משמשים להביע, בשר עירום, פטמות. לבוש את הצוואר, לקחת את האוזניים, להעביר את הלשון על כמה באים לידי ביטוי, אוזנו של הכיור, מאוחר יותר לחזור לליטוף של הגב.

התחל את הידיים שלך עבור שלך חזרה, ללכת אל הישבן הבחור. לעשות אותם, זכור, מאוחר יותר לחזור שוב לחזור. השינוי הוא עקרוני מאוד, אי אפשר להדגיש את תשומת הלב אזור אחד, השתמש בטולי כל הנקודות.

חבר 7

אין עוד דבר נעים לאדם מאשר העובדה שאהבה היא יונה הראשי שלו אֵיבָר. חצי עוצמה של אוכלוסיית האדמה עם חרדה מיוחדת שייכת לשלהם חבר, בהתחשב בו את החבר הכי טוב, אח ולא.ד '.! ולא הגברת משלמת תשומת לב חבר, זה אומר שהיא תספק את ההנאה הקסומה של Chahal שלהם.

כיסוי אצבעות ראשון צריך ללכת על חבר מלמטה. אתר קצת לסחוט את הביצים, מאוחר יותר עצמי. להעביר אותו, התנגשות עם תנועות רדיאליות. היד הבאה באה באזור החריץ, על הישבן, בשלב זה אתה יכול ללטף את החזה של שפתיים hahal. ללא אילוצים, לקבל אצבע על פי הטבעת, לעשות את זה קצת, לחזור חבר.

מאוחר יותר אתה צריך לקבוע, האם אתה מוכן למין אוראלי. לא עוד, אז כל האמור לעיל תיאר בלם, ולבסוף לתת את הרצון, כרגע תן לו לבסוף לעשות איתך כל זה ראה. למדי לאחל ואז לשחק עם האהוב, ואז ללכת יותר קירבה פיזית. לא הרבה מי יודע מה ללטף אדם בעל פה?

הדבר הראשון שאתה צריך להבין, לא בחורים יפים כמו כאשר הגברת לוקח את הפה שלו חבר 100%. רוב הגברים סבורים כי זה יהיה יותר נעים מאשר בפה, בסופו של דבר, יהיה רק ​​חלק מהחבר, ושאר הגברת הוא כחול. כדי להסתיר את השיניים אתה לא עובד, אבל עם אותם אתה צריך להיות זהיר מאוד, כדי לא לגרום כאב בחור במקום הנאה. נראה שזה לא היה מפתיע, אבל יד לעטוף את השורש של חבר, ללכת סביב הראש בראש, מאוחר יותר, לצייר אותו לתוך הפה שלך עם השפתיים שלך. עיסוי זין יד, מהלכים ומטה. לאכול קצת חבר, לבלות מן האשכים על קצה עצמו, מאוחר יותר לקחת את זה ברום.

אל תביא אדם לסיים מציצה, אתה צריך להקניט. הייתי משולב על ידי חבר, חזור אל החזה שלי, נשיקות.

סודות של נשים

גברים הם גידולים מהר יותר מאשר נשים ויותר מוכן, בסופו של דבר, לסיים. הוא הצליח להבין מדענים, כמו רבים חושבים, 1 של המוסדות המדעיים של וושינגטון. אבל הפילגש המנוסה ביותר להאריך את ההקדמה כך שההנאה שניהם קיבלו את הגדול ביותר:

כאשר אתה במהלך הליטוף הראשוני הרגיש כי השותף כבר קרוב orgomma, פשוט לדחוף קצת על בלוטת הערמונית. יש לציין כי המניפולציה התחתונה יהיה, בסופו של דבר, יעזור לברוח שפיכה מוקדמת, ואתה יכול להמשיך להיות מאושר אחד עם השני. ודא איך להשיג עיניים אהובות עם מטלית עדינה, כך הרגשות שלו יהיה יותר, איך כולם נמס, תואם. אתה יכול, לשים את זה בעדינות, לשים על ההלבשה ועל העיניים שלך, כי אתה לא צריך לשכוח את הרגשות שלך! לא לבלבל, לשבור, ולכן אתה יכול, בסופו של דבר, תענוג, ובאופן כללי, לקבל את זה בתמורה. אל תעשה מה שאתה לא נעים. מ הקדמה ומין נהנה צריך לקבל את שניהם.

תחזוקה של גברים עשירים - עניין של קשה מבחינה פסיכולוגית. ישראל עשירה לא טרח בפומבי הוכחה נשים וילדים. כלכלה לבחור Escouttnitsa, אחד יהיה להדגיש את המותג יהיה לאסוף חברה מצוינת.

במקום זאת, אתה ענייני אוראלי לא נעימים, ואתה לא רוצה לעשות בחור, בסופו של דבר, מציצה, לספר לי על זה בכנות, ללטף חבר מאה אחוז וידיים. לא לחזור על טריקים פורנו שחקניות. נשיקות לא צריכות להיות צרפתיות מאוד, לא יפה מי יאהב את זה, ולא בפיו עד שהגרון הלא נכון ייקח שפה של מישהו! בשיא ההתרגשות, כמעט כל הגברות מתחילות, בסופו של דבר, נושכת ומפסידה את הציפורניים לעור השותף. זה יהיה רע אם לא שמים לב שזה לא יהיה ארוטי, יודע את המדד, לא להגזים, אתה יודע איך לשמור על משב רוח. עם ליטוף לגעת האהוב על ידי הגוף שלך, ולא רק ידיים ושפתיים. לא לכל מי שאינו מסתורין מה נלחץ עם שדיים, רגליים, ירכיים. לתת את ההזדמנות לאדם ללטף אותך. חבר 'ה, כמובן, באמת כמו כאשר הם, לשים את זה בעדינות, נוגע לכל המקומות ולנשק אותו. אבל זה יהיה נחמד יותר, בסופו של דבר, לגעת ואת עצמך. לא להדוף את ידיו ואת השפתיים, לתת שותף הזדמנות ליהנות הגוף שלך. אבל במקום משהו לא יכול להיות, לדעת בטקטיקה על זה.

קפדני על איך לנצל את הידיים של האדם כאן.

כל הנשים צריכות לדעת איך להביא אדם לאורגזמה. אל תחשוב שאתה פשוט לבצע את הגחמה שלו, אתה לפתות אותו, מקסים. על פי הסטטיסטיקה, הבחור, זה הפך, מאוהב בעצמו מאוהב בגברת, מי יכול לומר איך לתת הנאה, והוא יעשה הכל אפשרי ולא בלתי אפשרי לה, תקציב של רוב שלה!

מטבע הדברים, איש טקט אינו מתייעץ עם זמן, כפי שאנו מדברים, חלק מהפעולות לא היו נעים לו, למשל, הוא הרגיש את הסמן. לכן, לשים לב אם האח מוסר מנגיעה לזה או בחלק אחר של גופו.לאחר מכן, אנו מציעים סוף סוף לגלות, איפה הם "כפתורים" של תשוקה לפחות איזה בחור, וכיצד הם נכונים "ללחוץ".ישירות על הראש יש הרבה אזורים ארוגניים אנושיים.

אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. באמת, לעזור לזוגות כדי לפתור קשיים בחיי המין.

ללטף אדם בדרכים שונות. גירוי, כמו שאנו מתייעצים בארה"ב, אזורי ארוגניים, ליטוף אוראלי - זה כבר פורמט רגיל למדי, אשר ניסתה כמעט כל זוגות. כולם ברורים כי, אבל עיסוי הערמונית מוקדם יותר מאשר את הקטגוריה של אסור ואפילו מגעיל. גברים בכוונה לשלול את עצמם ליהנות! לקחת ליטוף איך לבוא לידי ביטוי, הגברת האהובה לא מתבייש. זה יהיה רע אם לא נציין כי גירוי יותר של הערמונית יכול להיות נעים מאוד מאשר להרוס את בלוקים הנפש. כמה גברים דרכים לשפוך מן החדירה הראשונה בלבד. ראוי לציין כי הוא גם טיפש להתעלם הערמונית לא לשים לב, כפי שכולם מובנים, קלייטורי נקבה במהלך סקס.

Просмотров: 115 | Добавил: morleyf50dkrugh | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar