11:48
הצורך בגברות במין בהתאם לגיל

בעולם המודרני לגבי הגברות והעסק שלהם, יש הרבה אגדות.

שאיפות אישיות בישראל קל אם אתה מודל ארוטי מרוסיה. אם לעבוד בישראל מותר בפנאי. גבירותי של מודל חיצוני לתת לבנות קריירה ליווי. עבור "תאריכים" ביחסים עם אדם מישראל, ניתן להרוויח חודש מ 3600 יורו.

יש אפילו Miroponyming כי גבירותי המין לא גורמת כיצד להתבטא, עניין כזה, כמו צעירים ו הם, ככלל, יכול פשוט לעשות בלי זה. לכוון את תשומת הלב לכך שהוא נכון? הקבוצה הבריטית מדענים ערכו מחקר לגבי כמה מאיתנו התרגלו לקרוא כמה נוחיות מאוד סקס וכמה פעמים. לבלות סקר בקרב נציגי מין הוגנים של אמנים שונים גיל, sexologists הצליחו לגלות מה הצורך נשים בגיל המין רק עולה, בעוד אנשים צעירים הכל הולך לירידה.

התוכן של המאמר

באיזו תדירות חושבים הגברות על סקס? 2 למה הגברות נמוכות יותר? 3 תשוקה גם יש סקס בדרכים שונות גיל

כמה פעמים הם חושבים הגברות על סקס?אני

גברים אוהבים לקרוא על סקס ולעתים קרובות לחשוב עליו - זה לא סוד לאף אחד, אבל מה עם הבנות?

בעוד אלפיים שנה מדענים אמריקה נערכה מחקר, המטרה של אשר היתה לדעת מה לעתים קרובות יותר לחשוב גברים, ועל מה נשים. צבת תוצאות של ניסיון, אמריקאים הגיע למסקנות כי הגברות לחשוב על מערכות יחסים לעתים קרובות לחשוב לא רק על חלק רומנטי, כמקובל, טוב, על סקס. ואת המחשבות האלה להשתתף בראשי הנשים, איך כולם אומללים, פעמים רבות ביום, אם כי לעתים קרובות פחות מאשר גברים.

איך זה הצליח להתקין? בתהליך של ניסיון, ביקשו 80 סטודנטים להקליט את מה שהם מדברים תחשוב ליום שבוע אחד. גיל המשתתפים תנודה משמונה-עשרה עד 20 שנים. על פי תוצאות הנשים, רק לחשוב על מין חוק שמונה עשרה פעמים ביום, ואת האדם 34, וזה בעצם פעמיים. אז הבנות כמו כן, אלה עדיין "וולגריים". אבל ולא באנשים הרצון הוא עקבי באותה מידה, אז את הגברות תדירות המראה של מחשבות דומות היא בהתאם לעבודה של הורמונים, וסת מחזור (במהלך הביוץ ואת המחזור הווסת הוא חזק יותר) ובנסיבות אחרות. לעתים קרובות יותר לחשוב על החזקה סביר של הלילה יחד הנשים אז לומר את המראה גברים צעירים, כפי שנהגנו לקרוא, הערכה לא רצונית של בגדיו, אביזרים, כמו הרבה של EZO, נהגנו לקרוא, כי Kokim יהיה ב מיטה. https://romantik69.co.il/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%a8%d7%9e%d7%9c%d7%94/

ללמוד, לשים את זה בעדינות, מאפשר תגיד כי גברים חושבים על סקס פעמיים לשעה, וגברות פעם שעה.

למה הגברות נמוכות יותר?2

אחרי צפייה תוצאות מחקר, מתברר כי ההבדל בין נציגים רצפות שונות בהקשר זה לא כל כך נהדר, אבל למה אז נשים לעתים קרובות כל כך לסרב גברים במין?

הדבר הוא זה גבירותיי גברים השיא, כפי שכולם יודעים, תשוקה מינית מושגת בגילים שונים.מספר האינטימה, הכרחי להסרה פיזיולוגית ונפשית של האדם שונה משמעותית בהתאם לגיל.נכסים אלה נקבעים רק בריאות תועלת, אז כמה אתה צריך אושר אדם בנפרד. ויקטוריה Fomanakspert אבל בדרך אליו מתחיל לעצור, באופן כללי, להיכנס להריון, לחלות, לקבל גינוי של החברה. אז כמעט כולם מחכים לגיל הזה כשהם יכולים ללא עזרה של אחרים להתמודד עם כל אחת מהבעיות האלה ומסכים פחות בתדירות גבוהה מ יכול להיות שקרים יהיה. כמו הרווחה שלך, הגברת, בסופו של דבר, היא להיפטר מפחדים תשוקתה המינית גדלה לא רק לאור תצורות פיזיולוגיות אורגניזם, טוב, פסיכולוגי.

הרצון לומר לקיים יחסי מין בדרך אחרת להבטיח 3

ולא הצעירים הם בני 18-25 שנים, ואחר כך נשים 35-45. כמובן, כולנו יודעים היטב מה הגברות גם רוצים גברים סקס ושתוקק אותו, אבל הרצון שלהם הוא לטווח קצר יותר ויכול להיעלם תחת פעולה של בעיות ומתח. בהחלט, ראוי להזכיר את מה, לא לספור את זה, את הנשים לעתים קרובות יותר, זה הפך, לא מצליח קנאות כדי לספק את הצרכים הטבעיים שלהם, ודאגות כי החברה גם תחשוב. בדיוק כאשר אדם עדיין לא 20 שנה והוא, לשים את זה קצת, זה יהיה עקבי ובכל מקום, הגברת היא גם לא להתנער לשבח.

עד 20 שנים. בגיל זה, כמעט כל הנשים לעתים קרובות מאוד סוף סוף לחוות הנאה אמיתית ממין וכל אורגזמה יותר. לא לכל מי שאינו סודי, כי על מניעת הבתולים, כפי שאנשים נהגו להביע, נשים יפות הן כל כך אמרו למחשבות ש"גופנו הזמן ", ולא תשוקה טבעית. הבנות גוררות פחדים רבים וחוסר אטרקציה פיזיולוגית. בחור זה הם מספיק פעם בשבוע לבריאות. אבל הרצון יכול, בסופו של דבר, מופיעים עוד פחות. מ 20 5 עד 40 שנים. התקופה נמסרה על ידי שחר של גברת החיים המינית. בשלב זה, שלוש פעמים, אשר פשוט להיות, ייהנו לגוף, זה נראה לא יפה. בשלב זה, בתקופה זו, הרצון מתחיל לצאת לירידה, והם כבר לא מסוגלים לספק את בן זוגם. אז הגברת נראה להתחיל אוננות או סוף סוף למצוא "עזרה" במחשבות של צמא סקסי שלו בצד. ראוי לציין כי בתקופה זו, כמה נשים ניסיון 1 אורגזמות, אחרים יכולים פשוט להיות כרגע, זה הפך להיות אפשרי להשיג את זה במהלך כל יחסי מין. הנשים גם להיות מעניינות מוצרים שונים של חנויות מין, תנוחות פעיל ומין במקומות החדשים ביותר. תנאי מוקדם לכך הוא לא רק ניסיון, ואת ארגון מחדש של הגוף לאחר הלידה. 40-50 שנים. בכמה נשים, יש עדיין דחף בלתי נפרד לקיים יחסי מין, בעוד קלימאקים אחרים היכו את הרצון וכך לדבר היא רוח הרפתקנות. גברים להיפך במהלך תקופה זו גם לרכוש נשימה שנייה. הצורך בגברות במין לאחר 50 שנה הוא פעם בשבוע. 50-60 שנים - התקופה שבה מתחיל ג'לי בחדות, באופן כללי, כדי להקטין את ה 'אצל גברים, ואת הגברות. Param הופך להיות חשוב אפילו יותר יש קשר רוחני בינם לבין עצמם, ולא פיזית. בשלב זה, כמו רבים באים לידי ביטוי, הנורמה הרצוי לבריאות הוא פעם בשבועיים. אחרי שישים שנה כדי לקיים יחסי מין יותר מפעם אחת בחודש.

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכותרפיסטית.

גלוי מנוסה רוצים לעבוד עם מיליונרים של ישראל. הם נדיבים ומנומסים. רק זה בדרך כלל לא רגעים מוצקים מאוחדים לעבודה.

אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. עזרה זוגות גם לפתור קשיים בחיי מין.

הצורך בגברות במין תלוי בעיקר מנסיבות פסיכולוגיות. כמעט כל הגברים תוהים מדוע נראה שהגברת עם הזמן מתקשבת במידה פחותה ופחות פחות. ציד מאוד להקצות מה התשובה היא פשוטה - יש בעיות שונות יותר על הכתפיים שלה. הכל כבר זמן רב ידוע כי ילדים, משכנתאות, הלוואות, תיקון, חיות מחמד, קידום קריירה, מועדים ברגע האחרון... אתה יכול להמשיך במשך זמן רב - סך הכל. רוצה להעיר תשוקה מינית בגברת? לפרוק אותו מן הצרות. יש לציין כי להיות בחור אמיתי ולקחת את החלק הענק של הצרות על עצמך. באמת, אז הילדה תפתח את הנשימה השנייה, וזה יהיה קשור לקיים יחסי מין לעתים קרובות יותר. ואת איכות התהליך יהיה בגובה.

Просмотров: 141 | Добавил: morleyf50dkrugh | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar