13:03
חוקי ליווי: איך להתנהג עם חבריו ועובדיו

עבור כמעט כל הנשים, כפי שאנו מביעים, חלום הוא ללכת עם גבר בחופשה או ללוות אותו בנסיעה עסקית. בפרט, אם הרכבת הזאת לא מסמארה באומסק, אבל, אומרים, ישר בארצות הברית, אירופה או את המקומות האחרים האחרים. העיר החדשה ביותר, היכרות עם מישהו אחר, כפי שהיינו מדברים, תרבות, מנות עם טעם בלתי נשכח עם תבלינים אקזוטיים, גם קניות בחנויות יקרות - כל זה כל המדינות הרחוקות!

אבל לא רק לנסוע ולקואופרטיב כפי שהיה לנוח עם בן זוגם - כבוד גדול לילדה. אפילו הדרך הרגילה החוצה, באופן כללי, את האור ומבקר כמה אירועים שבהם ממוקמים גם עמיתיו וחברים, כפי שכולם יודעים, הוא אחריות גדולה, וכל נערה צריכה לדעת איך להתנהג במקומות כאלה. בפרט, היחסים עם הצוות הוא נושא קפדני מאוד, אחד בולטות רק יכול לעלות לגבר שלך עסקה מוצלחת, נע דרך סולם הקריירה או אפילו שכר הולך וגדל קונבנציונאלי. אנו נראה את הנקודות העיקריות כדי וללמוד איך ללוות את האיש על העקרונות!

הכלל הבסיסי ביותר

1 כי אתה צריך להבין - לא להיכנס לפרטים. תקשורת עם עובדים וחברים, אין להזכיר כל תאריכים ברורים של היכרויות ואירועים, לא לדון בדקויות של היחסים שלך. שים לב כי הוא כרוך עם העובדה כי כמעט כל "הבוסים" הם נוחים ביותר, למשל, גברים נשואים, ואם אתה אומר כי הקשרים של הנישואין הם לא רק קשורים, זה יכול לקבל הצידה שלך לוויה שלך.

זה יהיה נורא יותר, אם עם עמיתיו, הוא יביא מידע מנוגד לחלוטין, ומאוחר יותר מתברר כי כמה מכם, בסופו של דבר, lukavit. האפשרות האידיאלית ביותר היא לדון בכל דבר על החוף. ואכן, נושאים מותרים, כמה, כמו רבים באים לידי ביטוי, את הפרטים הבסיסיים של היחסים שלך וכמה רחוק, אתה יכול סוף סוף להקדיש את שאר האנשים בשאלות אלה.

עם כל זה, אף אחד, כדי לשים את זה בעדינות, אוסר על ביצוע דיונים רגילים על איך אנחנו מביעים, מוסחת נושאים ואפילו להרשים את כל שיריהם, שירים, יכולות הבטן או תואר בפיזיקה. להיפך, ככל שאתה אוהב יותר את האנשים שאיתו עובד שלך כל יום, יותר טוב זה יהיה סוף סוף להשפיע על הקריירה שלו. https://empress-escort.com/קטגוריה/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%9e%d7%a8%d7%9b%d7%96/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%a4%d7%aa%d7%97-%d7%aa%d7%a7%d7%95%d7%95%d7%94/

שאר הדקויות

ישנן רגעים אחרים שעבורם, לשים את זה בעדינות, כדאי לשלוח תשומת לב רבה:

  • המסלול ותוכנית האירועים מתכננים את הלוויין שלך. גם אם בעיר או במקום שבו אתה הולך, ממוקם לחלוטין, כפי שכולם יודעים, ציון דרך מענג, אז לא להתעקש כי יש צורך לך, בסופו של דבר, לראות וללכוד עבור Instagram.
  • אגב, על תמונות. אם הבילוי המשותף שלך נראה בטון תחת המושג "ליווי", לבסוף, כללי הסודיות מחייבים את היעדר תמונות משותפות. תמונות של נופים, ארוחות ערב, אהוב עצמי על הרקע של איך אנחנו מדברים כל הזמן, הבניין היפה כל הזמן בבקשה. כמובן, כולנו יודעים היטב אילו תמונות עם נוסע בחור הן רק על הסכם ההכנה. בסופו של דבר, החברה שלך עשויה להעדיף את השותף הבלתי מתפשר (אשתו, פילגשו), וזהירות צריכה להיות זהירה, כך עובדה זו ידועה במעגל הקטן של אנשים מהימנים.
  • סקס להיות! באופן טבעי, איזה נופש או ערב אחראי יעברו ללא בדידות איטיות, וכפי שכולם אומרים, זיכרונות מלאים של אוהבי?
  • Просмотров: 1692 | Добавил: morleyf50dkrugh | Рейтинг: 0.0/0
    Всего комментариев: 0
    avatar