19:29
יום עבודה ראשון כמו חשפנית: מה זה?

עברתי בהצלחה את הראיון, כבר קנו כמה באים לידי ביטוי, החליפה הראשונה שלנו ואת רצועות, הובילה סרק ומוכן לקפוץ את סף מועדון הרצועה, להתחיל להרוויח את הכסף שלהם? יום עבודה ראשון - רגע עיקרי בחיים, כפי שרבים מתבטאים, כל רקדנית. מאוד כמעט כל הדברים הדרושים, לבסוף, לשים לב, כי זה יהיה תלוי איך הקריירה תימשך עוד יותר.

דריכה סף בר רצועת ..

בכניסה אתה יכול פשוט לפגוש את הביטחון - זה נורמלי. זה רק הכרחי לומר כי סוף סוף יש לך עבודה לא כל כך מזמן והגיע כמה לחשוב על המשמרת הראשונה. ואכן, השומר יכול שאל היתרים, באופן כללי, כדי לחפש שקית, זה טוקזה, כמה אנשים חושבים, את ההליך הרגיל.

לאחר מכן, כפי שכולם אומרים, המנהל יפגוש אותך ותחזיק דור מפורט. זה יהיה רע אם לא היינו אומרים שהוא, לשים את זה בעדינות, אוזוקומיט עם כללי המועדון, מדיניות המכון, את התחייבויות של רקדנים ואת מערכת התשלום. אם אתה מפחד לפספס משהו בסיסי, אז טוב יותר לכתוב. אל תפחד לשאול שאלה מבהירה, אם אתם מתכננים, באופן כללי, להשתהות במקום הזה לנצח.

מה קרה להיות לוח אבצי

אם אתה מציג כי חדר זה דומה לנסיכה, הכפריים, באופן כללי, טועה. ריח של זיעה רגל, מגוחכת עם סיגריות עשן, דברים מפוזרים, אינספור שקיות משווארמה וקופסאות מהאנלה הסינית - אה, אז מאז האיפור הרגיל של בר רצועה. איך זה לא היה מוזר, אבל יש שלטונו כאוס.

באופן טבעי, ראשית אתה צריך להגיד שלום לבנות ולמצוא "מקום" לעצמך, שבו אתה יכול גם לשים שקית וחפצים אישיים. אבל זכור כי להשאיר ערכים ללא השגחה - טיפש מאוד. לא משנה מה צוות ידידותי - לגנוב בכל מקום. תארו לעצמכם עובדה אחת כי עדיף לשקיות רגילות טוב יותר לרכוש שומר יופי עם נעילת קוד. כמובן, כולנו יודעים היטב מה אפשר לזרוק טלפון סלולרי בלי רגליים, ותכשיטן, וחלק מהכנסות ביום. כדי לשמר, זה רק הכרחי לשנות את הקוד.

עבור שקיות לבחור מקום איפשהו גבוה יותר. יכול אפילו להיות בפינה או על כמה ארון בגדים. יש לציין כי אין סיכוי פחות כי כל אחד יהיה סוף סוף לשבת עליה, שופך מיץ או סוף סוף לשים סטריינר שיער חם. בבלבול של עמלות, אף אחד, כפי שאנו מדברים כל הזמן, אינו שונה מאוד ערנות מיוחדת, ולכן, כמו רבים מתבטאים, דברים אישיים סובלים לעתים קרובות מאוד.

איך לשים את זה בעדינות, לבנות עסקים עם צוות

ב -1, לא בהכרח איך רובנו התרגלו לומר, הראשון של היום הוא ממולא את כולם בחברות. אף אחד ממך אפילו לא מצפה. חשפנים מדי פעם מורכבים יחד ביחסים קרובים, כוס הכל הוא כל מתייחס זה לזה, החבר הוא חיובי נייטרלי.

ב 2, לא לשבור גבולות של אנשים אחרים. ואולי אפילו לא צריך להגיד שאתה לא צריך לטפס לבנות עם שאלה אישית. ובמיוחד: לשאול על מה שהוא הוביל אותם לחשפנות ואף יותר כך, זה התחיל לנסות להבין כמה הם מרוויחים להרוויח. גם אני גם, אין צורך לשוחח מאוד, במיוחד זה, לשים את זה בעדינות, נוגע למידע אישי (שם אמיתי, כתובת, מספר טלפון, מהמקום שבו אתה בא וכן הלאה).

ב 3, כל הזמן זוכר כי אתה נכנס לצוות הנשים. זה יהיה רע אם לא שמים לב למה זה אומר כי רכילות אז לדבר ילך על איך אנחנו כל הזמן מדברים איתך לולאה ארוכה. מן זה לא הולך לשום מקום. אין ספק, ראוי להזכיר כי חשפנית הוא סוף סוף רכילות לא רק רק ביני, איך אנחנו כל הזמן מדברים, עם אורחים, וכיצד היינו מדברים, אז לא להיות מופתע שאתה יודע בעוד רגע של עצמך איך אתה אנשים רבים חושבים הרבה "חדש". למגרין, אפילו ב סטריפטיז שם נמצאים כמה מאיתנו כל הזמן אומר, נערות לא מספקות שהתנהגו כמו משחק לא ישר ושיטה כזו שינה את הנהרות לפני גברים. בנות יכולות, לשים את זה בעדינות, לספר לאורחים שאתה משהו חולה, או שיש לך קשיים עם סמים, או להמציא קצת יותר ללא תשלום.

ב 4, להתנהג קשה או להסיר. להיות פשוט פתוח, ידידותי כל הזמן להביע מוכן רק להכיר אותך קרוב. כמה נשמע כי זה הכי גדול שהיינו אמורים לומר, המיקום המנצח.

צא בחדר הכושר

https://romantik69.co.il/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%92%d7%91%d7%a2%d7%aa%d7%99%d7%99%d7%9d/

איך לסגת... קונונה הביקוש ...

אז זה בא ברגע שבו אתה צריך להיכנס לאולם לאורחים. ראשית אתה צריך להירגע ולבסוף להירגע את השרירים של הפנים. אם אתה רוצה להדגיש את העובדה כי תוכל להיכנס להמונים עם מפחיד, החבר 'ה יהיה כמובן להפחיד, ולא יהיה לעורר.

אין צורך לקבל noconette "ממהר Ambrusura", עבור ההתחלה אתה יכול לשבת בקולר ולהעריך את המצב מבחוץ. צפה איך החשץ יוצא אבל את הסצינה, מה הם עושים, כמה זמן הם מבלים שם. בדריכות ללמוד את התהליך של איסוף קצה, כי זה רגע בסיסי מאוד. מה שזה לא יהיה מוזר, אבל אם יש לך מזל בשבילך, ומישהו מן האורחים יהיה להזמין את שירות DOP או פרטית, הם גם מציינים את עצמך איך אנחנו מדברים כל הזמן, רגעים יסודיים.

אז אתה צריך סוף סוף להסתכל קרוב לאורחים. לא לשים לב איך גברים מתנהגים, מי לעשות כמה לעשות כמה באים לידי ביטוי, עצה. לעשות מסקנות למה שולחנות כדאי להתקרב, ואיפה, סוף סוף, אין לך מה לתפוס. עם הזמן, תלמד להבחין בין סוגי האורחים לא יבוזו לבזבז זמן על Zhmotov ו freebies.

מעט נעלם, אתה יכול להמשיך להגשמת ההתחייבויות שלך. אני באמת רוצה להדגיש כי מנסה לשים את זה על ריקוד, לשים את זה קצת, לכבות איך זה הוקמה, להשלים, כי זה הכרחי לראות אותך.

עבודה על הצריכה, עדיף לא, בסופו של דבר, אחד להיכנע לפיתוי לא לשתות באופן כללי, כל אותו הדבר הוא יום העבודה הראשון שלך. עם אורחים לתקשר מאוד, סוף סוף חמוד וידידותי. ריבית מהירה. זכור כי אתה גם צריך לקבל מעריץ של אוהדים וסימנים כי יהיה, לשים את זה בעדינות, להבטיח שיש לך שינוי טוב להעברת.

אל תתחתן מסתכלים מאחורי תה ובמוח של ביצוע סוף סוף, כמה אתה חייב סוף סוף לקבל כספים עבור כמה באים לידי ביטוי, שירותים נוספים ואת אחוז המשקאות.

בודק חדש

לעתים קרובות, כמו רבים באים לידי ביטוי, החדש מודפס חשפנות בדיקה על התפירה. לדוגמה, הממשל משא ומתן עם האורח והוא נותן את הנערה אינטימית שירותים עבור כספים. אני באמת רוצה להדגיש את העובדה כי תוכל לטוס זה מוט דיג, אחרת תוכלו לעוף מתוך מועדון רצועת ביום הראשון. יש לומר כי מוסדות מוצקים לא לשמור את הרקדנים בצוות העוסקים בזנות.

עם זאת, כמו בראשות, אתה יכול גם להתחיל לפלרטט או מישהו מן הממשל. זהו פרקטיקה פרטית, כי כל התלהבות מגודל כמה הם באים לידי ביטוי, עובדים חדשים. כמובן, כולנו מאוד יודעים מה אם אתה לא הולך, בסופו של דבר, כדי להתחיל רומנים שירות, אז זה נכון לסמן את המיקום שלך על תווים כאלה של תשומת לב.

לאחר שינוי

לאחר השלמת יום העבודה, כל הבנות גם לקבל את החישוב. ללא ספק, ראוי להזכיר כי לא לשכוח לחדש כספים לבוא לדחות. כל השאר צריך להיות צולם.

על ידי היכולת להביא את עצמך למראה מוצק: איפור ברור, לאסוף שיער, דין. זה יישאר להגיע כמה אנשים חושבים בבית ללא הרפתקאות מוגזמות. לטפל איך אנחנו כל הזמן מדברים עם האשפה בעומק, להיפרד לכולם ואתה יכול, בסופו של דבר, ייאוש.

למעשה, שום דבר מסובך ואיום ביום העבודה הראשון. זה רק הכרחי כדי פשוט לשמור על השלווה הגדולה ביותר לא, באופן כללי, fuss.

Просмотров: 185 | Добавил: morleyf50dkrugh | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar