07:52
ליווי ליווי בחו"ל: יתרונות ופערים

תאריך עם זר עבור הקרנות מלווה! אזור בילוי מופץ באופן פעיל ברחבי העולם. תארו לעצמכם עובדה כי יותר אנשים כמו בחורים מעדיפים, בסוף, ליצור קשר עם סוכנות ליווי כדי למצוא נלווה מתאימה באירוע החילוני. לא לכל אחד סוד הוא העובדה כי מעמדו של האורח וגם מסייע לשמור על שיחה עם ערבים מוזמנים אחרים.

ליווי בחו"ל לדבר נחשב מאוד שילם כאילו אתה עובד. זרים יש לציין לשתף פעולה עם מודלים רוסיים. הם מוערכים עבור המראה היפה ואת היכולת להגיש לכל אירוע. בנות ממהרות לצרפת, ארצות הברית, איטליה, ספרד ומדינות מתקדמות אחרות מסיבות עבודה בסוכנויות ליווי. אבל לפני הטיסה על רובוט בחו"ל, אתה צריך, באופן כללי, להעריך את היתרונות ואת החסרונות של סוג זה של רווחים.

יתרונות ליווי ליווי לחו"ל לנערה

סיור ליווי בחו"ל - הצעה ביקשה סוכנויות דוגמנות רוסית. חברות אלה מספקות באופן פעיל כי נשים עובדות בתחום הבילוי. יש לציין כי הגברות לעבוד באופן חוקי על ידי חתימה על החוזה לטווח מוצלח: חודש, סמסטר, שנה, שנה. אני באמת רוצה להדגיש את העובדה כי המדינה נעשית על ידי אשרת עבודה. כך אנו מביעים, פורמליות בסיסית, אם לא לדבר עם מרדף את הבעיות עם רשויות התפיסה של החוק.

קבלה לי ליווי... ליווי - בטיחות...

בכל שנה, אלפי נשים עוזבות את רוסיה לעבודה בליווי בחו"ל. יתרונות מסוג כזה של רווחים הרבה:

  • שכר מצוין, 500 יורו לכל ליווי;
  • רווחים מהירים, לחודש, אתה יכול גם לאסוף כמות הגון;
  • אין צורך בחוויית עבודה, נוכחות של הכשרה מקצועית;
  • לינה כפי שהיו קריטריונים מעשיים;
  • הידע האחרון, כמו כולם, אנשים בעלי השפעה;
  • ההזדמנות, בסופו של דבר, כדי להכיר את הדרך שבה רובנו משמשים לומר, תרבות של אתרי התיירות של מדינה אחרת.
  • מרי בן 23, הוא עבד גם בתחום בילוי במשך 3 שנים. האישה מעדיפה מלווים בחו"ל: נערות ליווי בהרצליה

    "העבודה שלי שואלת אותי ללא דופי בחוץ, וכמו כולם יודעים, את המסגרת הנכונה. אתה חייב לדבר עם זרים, אבל יש לקוחות רוסיים אשר מנוי לתחזוקת המעמד. ואפילו לא צריך להגיד את זה לחודש, אני מרוויח 6-6.5,000. יוֹרוֹ. הסכום הוא טוב, תוך התחשבות כי אני גר במלונות נוחים באירופה. אני בסדר, אני בבעלות מלאה של צרפתית ואנגלית. כי, אם כן, הסוכנות צריכה להיות לעתים קרובות, מארגן ביקורי ליווי בצרפת בארצות הברית. כפי שלא היה מוזר, אבל אני הולך לרכוב לחו"ל בזמן הרצון. לא משנה מה זה לא היה מוזר, אבל Eskzhetnitsy של Exh הוא קטן, מודלים צעירים עדיין להתרחש על עקבים ".

    גבירותיי לעבודה בליווי בחו"ל

    הרווח הגבוה ביותר, האפשרות של נסיעה, ראוי תשומת לב - זה, ללא להיכשל, את ההיבטים החיוביים של הפנאי הזה. אבל אי אפשר לשכוח את החסרונות של ליווי בחו"ל:

  • עבודה באמצעות סוכנויות דוגמנות רשמיות. רוסים חמודים, לשים אותו מעט, נופל לתוך מצבים מסוכנים בחו"ל בגלל הזיכוב שלהם. יש לציין כי אין צורך להאמין חדש, כמו אנשים רבים חושבים מוכרים או בשלב מסוים, הצהיר שריפות רשתות חברתיות. כפי שלא היה מוזר, אבל הם מושכים איך אנחנו כל הזמן מדברים עם נשים צעירות. לא ברור איך זה יסתיים, כמו גם את המוסד, סיור כזה.
  • לאחר שפה זרה. ליווי ליווי בחו"ל לא עובר ללא תקשורת. אישה חייבת להתנהג בצורה כראוי באירועים חילוניים. לשם כך, יש צורך, באופן כללי, לומר על העבודה, אם הפגישה מאורגנת במתחם התערוכה ולא.ד '.. ככל שאישה יודעת, כך הכנסה גבוהה יותר בתחום הליווי.
  • הידע של המחסן של המוח, כפי שכולם יודעים אנשים מסוימים. ללא מידע זה אתה יכול להיכנס, כמו כולם יודעים, המצב המגוחך הוא גם, לשים את זה מעט, לשים את הלוויין באור רע. מעשים אלה אינם מותרים, אם האישה עובדת בטרקלין ליווי. קטן מי יודע כי הלקוח שילם סכום ענק, רוצה לקבל בן לוויה הגון ולא אישה מן השוק או, כפי שאובצאים רבים, Unsecured, "עוף".
  • תַחֲרוּתִי. גיל של מודלים ליווי לא צריך להיות מעל גיל 30. מדי שנה, הדרישות להיות מחמירים יותר. סוכנויות רוסיות מודגשות על ידי העובדה כי נשים לשלוח נשים 18 ו 19 שנים. קשה, זה התחרות איתם את הנשים של 25 שנים ומעלה.
  • ליווי בחו"ל נחשב הכרחי, אם לאישה אין יותר מ -30 שנה. כיום, כפי שכולם יודעים, מנוסה להשכרה של אסקרטלי מהתחומים הבאים: דובאי, פריז, ג'ורג'יה, איטליה.

    Просмотров: 249 | Добавил: morleyf50dkrugh | Рейтинг: 0.0/0
    Всего комментариев: 0
    avatar