13:03
מה לעשות כדי לשמור על הבחור במהירות ולא להרגיז את הגברת?

מה שצריך במהירות לא לסיים את הבחור - זוהי שאלה בוערת עבור צעיר מודרני. אחרי הכל, הבנות במאה הזאת כבר יפה מבוקשע היטב במין, ותגיד להם איך נשים מימי הביניים: "אתה, העיקר, לא זז וזכר, "כבר לא יצליח.

התוכן של המאמר

1 שיטות ירה אורגזמה עבור בחור 2 למה זה קורה? 3 כיצד לפתור את העסק הזה? 4 טכניקות למין ארוך

ואף אחד אישה מבקשת לחוות את כל היופי של האורגזמה במהלך יחסי מין, כך גברים רבים מפחדים. במיוחד לא מנוסה מאוד.

שיטות ירה אורגזמה עבור בחור אני

עם זאת, כי אתה צריך במהירות לא לסיים את הבחור? באופן כללי, יש צורך לשבור את הצעד הראשון של יישום מוצלח של התוכנית: לקיים יחסי מין. במילים אחרות, אישה כבר זמינה לפחות.

אם שניהם שותף חסרי ניסיון, אז עם שוחד שלהם. אישה עם מניעת בתול רק ישמח כי הצעיר יסתובב יותר, כי היא תהיה רק כואב. https://empress-escort.com/קטגוריה/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%9e%d7%a8%d7%9b%d7%96/%d7%a8%d7%90%d7%a9%d7%95%d7%9f-%d7%9c%d7%a6%d7%99%d7%95%d7%9f/

אתה עדיין יכול Kaverzno להביא את הגברת לאורגזמה, וזה יכול להיעשות על ידי ליטוף ארוגני אזורי, אפילו ללא חדירה. ונינוח באישה השחורה שלא נעתקה כבר, הוא לא יוכל לקחת סטופר ולעקוב למטה, מתאים Khahal cumshot או מאוד מוקדם.

אם שפיכה מוקדמת היא לעתים קרובות קורה, אז זה נובע לחשוב על.

שירותי ליווי בישראל מושלמים. לעתים קרובות, לקוחות - חבר 'ה מצליחים, מה הולכים לטובה מופיעים בפגישה, הליכה ישירות עם גברת יפה. הכנסה זו היא די למדי כדי לכסות לחלוטין את האובייקטים הדרושים.

ואולי תצטרך לבקר את הרופא ולרפא, כמו עוד מַחֲלָה.

למה זה קורה?2

מוקדם סופיה יכולה להמשיך בחור מן הניסיונות הראשונים מאוד להרגיש גבר אמיתי. זאת בשל רגישות, מוזרות של עצבים ומערכת מינית. היפרפורטוגציה מובילה גם לפריקה שיכה. זֶה, באופן טבעי, זו לא סיבה לקום בתנוחה של מיעוט נעלב ולקרוא אפליה, אבל תירוץ בסדרה: נולדתי. כל הטענות להורים.

במהירות לסיים יכול להיות בגלל מחלות שונות. במקרה זה, יש צורך למהר בהקדם האפשרי לרופא, ואז יכול להיות מכוסה באגן נחושת לא רק חיים אישיים, ו בְּרִיאוּת. ואם הרופא מוצא את דלקת של בלוטת הערמונית, אתה צריך לעבור קורס ריפוי. ושוב להיות ענק סקס!

לא שווה את זה לדאוג, אם זה לא הגיע לאיפוק ארוך אחרי זמן רב פְּרִישׁוּת. שותף יכול להסביר: "אני רק שמח מאוד לבנות אותך, קניתי ולא השתנה לך ".

מַזִיק הרגלים להרוס לא רק בריאות, וזה רע להשפיע על שמחה של סקס החיים הופכים אותם לנגעים ללא שינוי בשדה קרב אינטימי. אז בזה המקרה צריך לעשות בחירה פעם אחת ולתמיד: בנות או אלכוהול עם טבק.

Overexcitation או חוויות חזקות יכולות להפחית את יחסי מין. שוב אם כזה זה קורה מעת לעת, אז הבעיות הם מיוחדים לא. אחרי הכל, פעם בשנה ולקלות יורה, ואם אדם מעת לעת זה ירי בעבר, אז אתה יכול אל תדאג.

כיצד לפתור את העסק הזה?3

בגוף בריא - רוח בריאה. לכן, כדאי להיפטר הרגלים רעים, לשחק ספורט ולנסות לפתור קשיים בפועל.

ימין ארוחות, טיולים ארוכים ברחוב - כל זה יעזור להפוך את הבריאות טוב יותר, גם חיי מין. באופן כללי, אין צורך להסתבך במצב רוח די נעלם. אין זקפה - לא החלפה הטובה ביותר של מוקדם סמיה. שינוי תנוחה יסייע להאריך את המעשה המיני. תן לו לעבוד את השותף.

סקס ארוך 4

טוב, או אולי בכלל לשנות יחסי מין אם האישה פתאום לא באה.

בְּמַהֲלָך סקס משחק לא יכול לסיים את זה אם אתה מוסחת על ידי מחשבות זרות.

תחזוקה של גברים עשירים - המשימה קשה מבחינה פסיכולוגית. ישראל עשירה אינה רגילה לציבור להפגין נשים וילדים. זה נחמד יותר להזמין eSquiten, זה ידגיש את הרמה ויאוסף חברה מצוינת.

יכול להיחשב כבשים, אם כי אז אתה יכול פשוט להירדם או תחשוב על כל דילמות. הרמוניה של הגוף והנשמה משפיעה לטובה על איכות המין. ובכל זאת כולם הצעיר רוצה להיות מסוגל לעמוד במרתון המיטה זמן רב ככל האפשר. ולמטרות אלה זכאים טכניקות הפעלה. אונניזם לפני המעשה המיני ביותר עוזר לגבר לעמוד יותר.

אם אישה היא מלמעלה, ואדם לא יחווה מתח פיזי, אז הנאה אתה יכול להאריך.

לפני סקס צריך להירגע, לקחת מקלחת חם או לבקש גברת לעשות עיסוי. בדרך כלל בשל כשלים במיטה, אדם מתוסכל ותת מודע תוכנית עצמך על הצרות הבאות. וכדי לסיים אותו, זה עוקב עם הרפיה לנסות לזרוק את ראשי המחשבה על סביר סוף שינה.

השימוש בקונדום יכול לעכב שפיכה כי החבר הופך להיות רגיש כל כך. לכן, לא לספור את ההגנה מפני מחלות מין, הקונדום יעזור לאותם גברים שמצטברים במהירות.

אם זה נתקל הבנת השותף, אז זה יכול להיות מאומן כדי להגדיל את משך הזמן חוק מיני. לפני האורגזמה, אדם חייב להישאר עם השותף לבלם. הוא גם עוקב אחר הבסיס של הראש כדי לסחוט את הגוף המיני במשך כמה שניות. ו אז זה צריך להיעשות כמה פעמים.

יש I תכשירים מיוחדים, אך השתמש בתרופות בלבד למטרה הרופאים.

הדבר העיקרי בזה מצבים - זה לא להתמקד בדילמה, לא מתייחסים למין תַחֲרוּת. ובכן, הגברת תהיה הרבה יותר נעים אם האיש יביא שלה לאורגזמה לא רק רק חבר, ידיים, וספוגים.

Просмотров: 2939 | Добавил: morleyf50dkrugh | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar