11:48
מה זה autofellation ו outocooning?

מה זה cunnilingus ופלילה, רוב מבוגרים לא יודעים שום מכשול. והגדרות עם קידומת "AUTO", להיפגש לא כל כך הרבה פעמים.

התוכן של המאמר

1 נדיר מאוד אוננות מגוון 2 Outokunilingus 3 autofellation אולי אם ציד מאוד? 5 נקבעים לחוות? במקרה זה, מספר עצות 6 עשוי להיות סביר מוּעֲמָדוּת?

Outokunilingus היא אחת הצורות של סקס אוראלי, עם אשר הגברת מבקשת התרגשות סקסית, מלטף את איברי המין שלה ספוגים ושפתו. כן, קשה לדמיין פעולה זו.

Autofellation - אוראלי ליטוף מיני גברים המיוצרים על ידי פיו.

הטרמינולוגיה נקבעה. ליטוף אוראלי של איברי המין שלהם - מה זה? בקושי להשיג סוג של סטיות סקסי, או הנורמה, פשוט לא כל אדם זמין?

נדיר מאוד אוננות מגוון

אלפאני קינסי, המדען המפורסם ביותר, בעיצומו של השאר חוקר את ההתנהגות המינית של "האיש הסביר" שפורסם בעיצומו של המאה האחרונה מספרים אלה: 92% מהחבר 'ה ו 62% נשים אוננות. זֶה יש שביעות רצון עצמית - תופעות טבעיות לחלוטין. סקסולוגים מודרניים אשר בכפוף לדרישות היגיינה וביטחון אוננות אין שום דבר לא טבעי, דוהר ומזיק.

כיצד לטפל Auuto - אוראלי לסקאם? לעתים קרובות יש כזה השקפת עולם - בעולם של החי, תופעה דומה - לא ייחודה פירושו, זה בסדר גמור ואדם. בימין? אבל הנקבה של גמל שלמה אוכלת הזכר לאחר הזדווגות, אוגרים תוצרת בית חמוד ללא חרטה של ​​המצפון יכול לכרסם ראש תינוקת. ובמקרים אלה אף אחד לאנלוגיה זה לא הולך לבלות. אז, נראה, זה לא נכון לחלוטין כדי לקבל דוגמאות מעולם של בעלי חיים, מדבר על אוננות.

אנשים, לא לספור את הידיים שלהם לאכול מספר עצום של פריטים - מ מייצרת במיוחד צעצועים ארוטי לתעשייה לכוהנים (מעת לעת פתאומי פתאומי). ונראה כי אין אנשים בבוטות הם לגמרי לא בשל העובדה כי זה לא מוסרי, לא מקובל ונידון על ידי החברה, אבל מסיבה שונה מאוד. זה כמעט בקושי בר השגה מסיבות אנטומיות בלבד. אבל autofelletation ו autocaunilingus הם מסוגלים לספק תענוגות כפול: גירוי של איברי המין על ידי אזור ארוגני אחר - ספוגים ולשון.

Outokunilingus2

כך שהגברת הבינה, יהיה סוג של שביעות רצון עצמית שלה לתת לה הנאה, זה צריך שֶׁלוֹ. או יש פתולוגיה שנקרא "Contactor" - היכולת של עקמומיות חזקה של הגוף ואת הגמישות לתוך סרב. רופאים מילה זו קובעת את התנועות שבוצעו באופן לא רצוני קורס הים היסטרי. אנשים שיש נתונים גנטיים, נפגשים בין אקרובטים, מתעמלים, יוגים. אם טבעי נשען כיפוף הגוף שלך בדרך הבלתי נתפסת ביותר נעדר, אבל, ברמה תיאורטית, שיטת השיעורים ארוכי טווח (באותו זמן החלה בילדות) זה יכול להיות מפותח. אבל אם אתה לא אקרובט תורשתי מן המשפחה המפורסמת קרקס, נראה, בקושי תוכלו לשים כזה מטרה מולך.

הוא האמין כי מתועד מקרים של autocuning לא זמין. מספיק - אותו מדהים, מאז הוא משמש על מלכודות פורנו של זה (לא מסודר מאוד, בדרך) אין עבודה לא.

ליישם את המטרות שלנו בישראל יסודי כאשר אתה ילדה ארוטית מ בלארוס. העוסקים בישראל מותר בפנאי. בנות של מודל חיצוני לתת קריירה בליווי. עבור "תאריכים" עם גבר מישראל היום אתה יכול להרוויח חודש מ 2,200 $.

הערעורים הבאים לפסיכולוגים אינם עיוורים: "דוקטור, תגיד לי, אני לא הומו, כן?-. ופסיכולוגים יש כניעה אחת על ציון זה עדיין. מצד אחד לא היה קשר מיני עם נציג מאותו מין, אבל חבר בפה (אם כי שלו) ביקר. בהתחשב בפה, ספוגים, שפה - לא האזור הארוגני החלש ביותר, חלק של הנאה בתהליך של autofellation האיש מקבל מתהליך "מוצץ".

אפילו בבעלי superfexity DAME תשוקות כאלה לא יכול להופיע. כמו שאומרים, הצרכים עשויים נעדרו ובכפוף ליכולת. מסקרנות רגילה נסה קבל את הלשון שלך איברי המין שלך של משרד הבריאות לא מומלץ אם הייתי מבולבל על ידי שאלה זו. דוגמאות כאלה כוללות פציעות קשות למדי.

Autofellation3

אנאל ליטף גברים מאוד מעריץ. כמעט אף אחד מ גברים נסערים אם הגברת מעירה אותו בבוקר מציצה. סקסולוגים נושא זה מעוניין, ככל הנראה יותר מאשר בעל פה של נשים שביעות רצון עצמית, שכן יש נתונים ברורים יחסית של סקרים: מ 92% של החבר 'ה אוננות למעשה ניסו את כולם קבל את הפה לאיבר איברי המין שלך.

איסוף מוכן רוצה לשתף פעולה עם מיליונרים של ישראל. הם נדיבים וטקטיים. רק זה עכשיו לא הצדדים החיוביים היחידים לעבוד.

למגרין (או למרבה המזל), מכוח אנטומיה יכולה רק לעשות שלושה גברים מאלפים.

רגשות מהתהליך חלק של גברים מתאר, כמו יוצא דופן לחלוטין, קלוריה נעים פזיז. חלק נוסף מתבייש בכך, רואה ב autofelletation צבע ברור של הומוסקסואליות. ומדינות מוזרות בעבר Balagans לעתים קרובות היה בלהקה שלהם "אישה - נחש". לכן מה אם כל החוקרים להגדיר לעצמם המטרה רשמית תיעד את תהליך אוברוקאינג, הזמן שזה ייקח מעט.מרתק את הרגע הבא. https://romantik69.co.il/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%a7%d7%99%d7%a1%d7%a8%d7%99%d7%94/

אקסטרים ייחודיים של הקטגוריה הגבוהה, פסיכיאטר, פסיכואנליטיקאי. אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים.

אולי אם ציד מאוד?4

סביר - יש ביקוש - יש גם הצעות.

לא, גברים יקרים, במאמר זה צבע בזהירות תרגילים כדי לשפר את מאפייני הגמישות, לא נשתוק. מאחורי זה עדיף להתייחס לעצה של מומחים בתחום רפואה וספורט. זכור, בבקשה, בלי להכין היעדר נתונים פיזיים, אתה מסתכן להיות נושא של אנשי הלעג קבלת PT "אמבולנס". יחד עם תווים הקרובים בהפרדה הטראומטולוגית עם חפצים בחור האחורי ומין הידוק אורגני בשוארת אבק. השלכות חמורות יותר: פציעות בעמוד השדרה, נקעים, קריאות של יבבות ורצועות צפויות, אכן קורות ולא פעם אחת הרופאים קבועים.

רגע עיקרי נוסף: ודא שהדלת סגורה טירה, וטוב יותר. אחרי הכל, התוכניות שלך לא באים לקבל נפשית פציעה? ובכן, יליד, נכנס פתאום לחדר, התגובה יכולה להיות מרתק מספיק, זיכרונות על האירוע אינם מספיק זמן מהזיכרון.

נקובים לחוות? במקרה זה, מספר עצות ___ 8212

קח אמבטיה חמה, לפזר את השוליים. בוקר, הולך אחרי השינה, לא הזמן הטוב ביותר עבור autofellation. השרירים כתוש, זרימת הדם האטה למטה. כל תרגילים פיזיים אינם מומלצים לבטן מלאה. לאחר קבלת מזון חייב ללכת לפחות שתיים עד שלוש שעות. להיפטר overweight אם זה ולא מוגבל לתרגילים הביתה: הירשם ליוגה, כושר, ריקוד. מיד להשלים את כל הדגימות כדי להפוך את עצמי מציצה כאשר כואב ולא רגשות אחרים להופיע לפחות חלק של הגוף.

עשוי להיות סביר מוּעֲמָדוּת?חָמֵשׁ

Outokunilingus, כפי שכבר הבנו - התהליך הוא למעשה לא ממומש עבור הגברת הממוצעת. AutoFellation מתורגל על ​​ידי שני גברים מאלפים. נציגי מין חזק, כמועמדות יכול להיות לחוות את הטכניקה הארוטית של "גשר" כאשר הגברת הופכת באמת "גשר אוראלי" בין האיכר לבין המין שלו אֵיבָר.

ויקטוריה פומין

כל אותם דירות ארוטיות חזקות למדי מרוצים, אבל הרצון המודע של אנשי קשר הומוסקסואלים, בדרך כלל לא מופיעים ואת הרצון של נשים שומרת על האינטנסיביות לשעבר.כי גברים, רוב משלהם, לא נגד AutoFellation, אחד יכול לשפוט ולא להדגיש את הנתונים שנאספו מפרט. טיפול מתוק למדי בעובדה זו אומרת את המסה המעשית הוראות לשביעות רצון עצמית של זכר על מרחבי ההסתרן.

מסייע זוגות כדי לפתור בעיות בחיי סקסי.

Autofellation ו autocuningus - פרקטיקות מיניות מיוחדות מאוד זמין לא כל. יחידות של אנשים הבעלים של גמישות כזו לפנקס אוראלי ליטוף עצמם. יתר על כן, כמעט תמיד בילה מאמצים לא שווה את התוצאה שנרכשת. להביא את עצמך אורגזמה זה Macar קשה מאוד - אתה צריך לשמור על המיקום של הגוף בחלל תחת שליטה, לשמור על כל הגוף במתח. עדיף לרכוש צעצועי מין באיכות גבוהה וליהנות לחלוטין את התהליך. ואפילו טוב יותר - להפקיד את ליטוף הפה אל השותף אשר יעלו אותך על צמרות הנאה!

Просмотров: 239 | Добавил: morleyf50dkrugh | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar