11:48
מקלחת אחרי סקס או 10 טעויות נקבה הגדולות

כל המעשים שלנו תמיד לשאת מסוים מַשְׁמָעוּת. ישנם שגיאות רבות במהלך יחסי מין. אבל לא פחות נקבים נעשים על ידי נשים לאחר קצהו. מישהו מיד רץ למקלחת אחרי סקס, מישהו במהירות מעביר בגדים וגורם מונית. בנת ' שקול את הפיאסקו הנפוץ ביותר, אשר בהחלט לא לתרום, ו לפגוע ביחסים בין גבר לאישה.

התוכן של המאמר

1 פטפוט מופרז. 2 מניפולציה 3 השוואה 4 "אני גועל" 5 להימלט מהירה במקלחת 6 מעשים דחופים

פטפוטים מוגזמים.אני

עובדה מפורסמת שאחרי נשים סקס טובות אהבה צ 'אט. אבל גברים התנהגות כזו מספקת לעתים קרובות רבים אִי נוֹחוּת. הם נוטים לחבק אדם אהוב ומהיר. אבל כאן הבלטושקה מתחיל לספר הכל ברציפות. נו טוב רק לספר. רב נשים באמת רוצה לקבל תשובות לשאלות שלהם כרגע כאשר אדם הפחות מוגדרת לדיאלוג בונה.

השאלה הנפוצה ביותר: האם אתה אוהב אותי? כאשר אנו נָשׂוּי? והכל ברוח הזאת, ממש עד החלטת הלידה. נוֹרמָלִי האיש לא רק מפחיד, אלא גם מופרז בטירוף. בילינו כל כך מגניב, היינו סקס נהדר, אני עייפה ורוצה לישון. זה הכל. להגיב לאלה שאלות רציניות והאזנה לשלישייה חסרת תועלת על "חברה מאשקה והטיפקה שלה" הם בהחלט לא מוגדר. אז אם אתה לא רוצה לישון, ואז לקרוא ספר, לחלץ דף באינטרנט, אבל לא מקבלים את השותף שלך ביטויי זרם אינסופיים. https://romantik69.co.il/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%a8%d7%90%d7%a9%d7%95%d7%9f-%d7%9c%d7%a6%d7%99%d7%95%d7%9f/

מניפולציה 2

הפריט דומה לצ'צ'טי. הרבה נשים מאמינים כי הרגע הטוב ביותר עבור מניפולציות - זמן מיד אחרי סקס. לא לכן. אדם אינו מכוון לשיחות חמורות. הוא מעדיף לענות תחילית על הבקשות שלך ורמזים, אבל לשכוח במהירות את זה. ואילך אדמה זו מתעוררת לעתים קרובות אי הבנה וקונפליקטים רציניים. איך כן מוּבטָח? אין צורך לעשות פעולות פריחה כאלה.

עמידות סובייטית ושאויות של המידע נזרע שיפוט שגוי כי ליווי הוא משהו היום, מביש, זה על העובדה הזאת להיות שונה. רק מעטים יש מידע כי שירותי ליווי בישראל אינם ביחד עם זנות.

זה הרבה יותר קל להגדיר אדם על דיאלוג ללא שימוש במניפולציות מיניות. כל עוד רֶמֶז. שלך נבחר סביר יותר כי אתה mercantile, וזה בהחלט לא תורם לבניית יחסים איכותיים בצמד. גברים מגיבים בחדות מאוד על טריקים כאלה מקומה יפה. רמזים דקים מעדיף לעזור להשיג את התוצאה הרצויה.

השוואה

לעולם לא! בהחלט לא להשוות גבר עם לשעבר. ואף יותר אחרי סקס. סביר להניח שזה יעורר רציני מריבה בינך, ולא להניע את אהובתה לשנות את מעשיו שלך צד במשחקי סקס. אם משהו לא מתאים - להשתמש חכם שיטות החשיפה. להפעיל פורנו או לספר לך מה שאתה מספק תענוג מסוימים תנוחות.

"אני מגעיל"

אחת הטעויות הנפוצות ביותר אחרי סוף מין אוראלי - לרוץ וליישר את בהצטיינות. אם אתה במיוחד היום לא מוגדר לבלוע אותו, להכין מראש. ישנן דרכים רבות להתרחק ממנו להפליא באמצעות שדיים או פנים. אבל כאשר אישה פועלת כדי לקבל זרע מיד אחרי סוף התהליך הוא, בעיני אדם, חוסר כבוד. חשוב לו לאהוב לחלוטין וללא מנוחה. כאשר האהוב מדגים רפלקסים וגועל, בועות גאווה של גברים וטיולים. אין ליישם התקפה רצינית כזו, מה שהופך קישור לעובדה שאתה עדיין מסכים לעשות מציצה. האיש הזה לא מספיק.

בריחה מהירה בנשמות 5

לאחר סיום הלימודים, האיש חווה חזק רגשות לשותפים. אם היא קופצת ומיד מתרחקת באמבטיה, ואחר כך גבר מסכם כי הריח שלו על הגוף שלך לא רצוי. מקלחת אחרי סקס - זה הכרחי. אבל זה בהחלט לא אומר כי יש צורך לשטוף מהר ככל האפשר. לֹא לעשות כזה טעות. עוד עשר דקות בילה בחיבוק של אדם אהוב גברים, מה יכול להיות טוב יותר? כזה רגע של קרבה לא שווה להרוס רגעי בית. עדיף לבלות הפעם כדי לומר על שלך רגשות תודה על תשומת לב ורכות. התנהגות זו תהיה גבר נחמד מאוד ולהרים אותך בעיניו.

מקרים דחופים 6

זה קורה, כך שיש לך קצת זמן למין. מיד אחרי שאתה צריך לברוח או לבצע שיחה חשובה. אבל זה באופן טבעי יכול לחכות כמה דקות. תן לעצמך זמן שותף ליהנות טעם של טעם. אחרת אתה מסיכון. הוא יכול לתפוס את הבריחה המהירה מחדר השינה, כמו שחרור. כאילו יש לך רק עבודה שגרתית או שמאלה איזה שירות. השתמש רגעים של הקרבה הגדולה ביותר להביע רגשותיו. לא לתקוף שותף עם נשיקות, אבל לא לקפוץ כמו רֹאשׁ.

אם לא שמתי לב שגיאות כאלה בשבילי, אז זה פשוט נהדר. אם לפחות באחד מהם למדת את עצמך - בדחיפות להגיע לחסל אותה. התקופה מיד לאחר יחסי מין יכול לומר האהוב שלך הן על רגשות רציניים ועמוקים ועל התעלמות הכתובת שלו. גברים קשה לחוות דברים כאלה, אז זה שווה לשים לב אפילו על הדברים הקטנים.

עמידות רוסית וחוסר מידע זרועו תצוגה שגויה כי ליווי הוא עכשיו משהו שערורי שערורייתי, זה, על עובדה זו זה לא מקשיב להשתיק. רק לעתים נדירות שיש להם את המידע כי שירותי ליווי בישראל אין שום דבר במשותף עם זנות.

זה יעזור להביא עמדות לרמה סודית יותר.

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכותרפיסטית. אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. לעזור לזוגות לפתור בעיות בחיי המין.

סקס - תהליך טבעי לחלוטין. הוא לא צריך שום תוספות. ואם אנחנו מדברים על Sotiya בין שני אנשים לאהוב אחד את השני, כל הרושם של יחסי מין יכול להיות מפונק על ידי כמה תנועות פשוטות. נשמות אחרי סקס - רק אחת הטעויות הנקבות הנפוצות שיכולות לפגוע בגאווה הגברית. כדי ליהנות במלואה שמחה אהבה, ואף אחד מהשותפים לא נשאר בעבירה, חשוב להשקיע בתהליך לא רק מאמצים פיזיים, אלא גם רגשות. במהלך מין, שותפים מוזגמים, כולל מוסרית. לא להפריע לאחדות זו כל כך בחדות!

Просмотров: 179 | Добавил: morleyf50dkrugh | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar