13:10
סקירה כללית של ערב מטפל עיסוי

מעסיקים אומרים Masseuses, כמו ראשים, להרוויח הרבה. עם זאת אף אחד לא מתווכח. אבל מה יהיה הכנסה לא מזוהה? לדוגמה, אם אנחנו מדברים על ליווי, אז יש בנות צריך לבזבז את הסכומים fabrical לקנות, איך אנשים רגילים להביע, בגדים מותג וטיפול איך אנחנו מדברים כל הזמן. איך הם דברים עם עובדים של סלוני עיסוי? אנו נראה אם ​​לא יהיה, כמו אנשים רבים חושבים, ההשקעה היומיומית "לאכול" כל השכר.

תחזוקה של צורה פיזית חשובה ביותר עבור מעסים

פריט זה לא יכול להיות נזרק מתוך איך ההוצאות היומיום הוא. העובדה היא כי עיסוי הוא צריכת אנרגיה מאוד. ולכן הבנות צריכות להיות מתמשכות וברמה הפיזית שפותחה. ידיות חלשות, לשים את זה בעדינות, זה יהיה מאוד קשה "לברק" את הגוף של לקוח שומן, וכפי שכולם יודעים, אז אתה בהחלט להיות בילה על כושר.

לא לספור כמה לחשוב כי במקצוע זה הוא גמישות בסיסית מאוד פלסטיק, ולכן, כפי שנהגנו לומר, הערכת מתיחה גם לא נזק. אבל, אתה יכול פשוט ללכת לאולם ולעשות קבוצה מיוחדת של תרגילים בסוף האימון. באינטרנט הרבה, כפי שכולם יודעים, תוכניות חינם.

מטפל על עצמך - העלות הגדולה ביותר של ההוצאות עבור מעסים

מראה אטרקטיבי הוא מאוד בסיסי לבנות, כראש, סלוני עיסוי. עם כל זה אתה לא יכול להיות גומי, אבל מתוחזק מאוד. Masseuse בהחלט יהיה צריך להיות בילה:

  • אפילציה של כל הגוף. כי, אם כן, היה קשר מתמיד של חלקים שונים של הגוף עם העור של הלקוח, זה צריך סוף סוף לחוות הרבה, איך כולם יודעים רגשות נעימים מהתהליך. שום דבר לא צריך להיות קצוץ, בסופו של דבר, לדגדג אותו.
  • פדיקור עם עצירה לא נקודה ועקב עקב. באמצע האורחים, יש לעתים קרובות מצאו פטישיסטים, וגם פירושו הרגליים צריכות להיות במצב ללא דופי.
  • מָנִיקוּר. ידיים - מסות. מסמרים לא צריך להיות ארוך, אבל מותר לכסות אותם עם לכה.
  • הספר. הנה נבוך, לשים את זה בעדינות, עשוי להשתנות. כמה בנות סוף סוף להיות רק כדי לומר להרים את הטיפים פעם בחודש, אחרים יצטרכו לצאת לציור. טבעת. תארו לעצמכם את העובדה כי הכל תלוי איך VOLY ואנחנו כל הזמן אומר, איזה סוג של תסרוקת עיסה.
  • קוסמטיקה. עיצוב גבות ריסים - זה איך הליכים הבסיס כי צריך סוף סוף לעשות בנות. כל האחרים - אופציונלי. תארו לעצמכם עובדה אחת, כי ניקוי, מסכות, פילינגים באים לכאן. תארו לעצמכם עובדה אחת שאפשר לעשות כמו כלכלה וטיפול ביתי.
  • סוֹלָרִייָה. כמובן, כולנו יודעים היטב מה העור החיוור הוא לא סקסי, כמו, כמו אנשים נהגו להביע, כהה. וכיצד אנו מביעים, אם כן, אם אין יכולת, זה הפך, לטוס לים כל 2-3 חודשים, תצטרך לצאת לסולריום. יש לציין כי שוק הרכב לא ניתן ליישם כי הם יכולים להישאר על הגוף של הלקוח במהלך עיסוי.
  • זוהי רק רשימה בסיסית של הוצאות. אם תרצה, אתה יכול להוסיף סאונה, עיסויים, בריכת שחיה, גלישת טיפולי ספא אחרים. ללא ספק, ראוי להזכיר כי הכל תלוי במעמד של הסלון, שבו הוא הפך, עבודה מעסה, ואורחים אל מחוץ לנשים.

    מעצמות לעמוד, בסופו של דבר, לדחות קרנות אבל עדכון ארון ואביזרים

    את תוכניות יותר מן mosazhistka, יותר סיכוי שיש כיף להרוויח. עבור מפגשי טמפרטורה, סוויטות ותכונות נדרשים. זה לא יהיה אפשרי לרכוש הכל בבת אחת, ולכן אתה יכול רק פעם בחודש כדי לחדש את הארון, כמו הרבה מאיתנו כל הזמן אומר, דברים חדשים. ואולי אפילו לא צריך לדבר על מה, לא לספור, התלבושות במהירות לבוא לתוך disrepair, מלוכלך בעיסוי שמן או למהר במהלך הפגישה, ולכן, איך היית צריך להשקיע על כמה אנשים חושבים חדש. לגבי פשתן ו גרב, זה בדרך כלל הכרחי, סוף סוף לקנות עם הסיטונאי, כי הבנות צריך לשנות את גרבונים 10 פעמים ביום, גרביים ממהרים במהירות.

    זה גם הכרחי כדי לחדש את מגוון האביזרים, אשר יכול לשמש גם במהלך עיסוי: שקיות עם דשא, חלוקי עיסוי, מקלות עץ חלקה, נוצות ו t. ד '.

    DOP מתפשטת Masseuses

    יש עדיין כמה עלויות של הוצאות כי צריך סוף סוף לקחת בחשבון בנות. הם אולי לא יהיו כמה אנשים חושבים כל יום, אבל משמעותי למדי: https://tkescorts.com/

  • תשלום קורסי הכשרה. הסמכות הגוברות צריכות להיות מאוחדות, כי אין גבול לשלמות.
  • מתכלים לעבודה. יש נאום על שמנים, גליונות חד פעמיים ואביזרי מקלחת. מעת לעת, ככלל, מספק את הסלון, אבל זה קורה כי העיסות עצמן נרכשות גם.
  • Medoshotry. כי אתה צריך ליצור קשר עם העור של 10 בחורים, אתה חייב להיות נבדק עבור מחלות עור.
  • אם תוסיף את כל ההשכרה של הדירות, מזון והוצאות על המקומי הדרוש, ואז שורה טובה.

    באופן ספציפי, אם כן, זה לא רק שווה חלש מן הסכומים שמביא את הבעלים של הסלונים. תארו לעצמכם עובדה אחת, כי לפחות בסופו של דבר, החלק השלישי (אם לא חצי), לבסוף, יש צורך לבזבז כל חודש עבור אי-ניתוק הדרוש, והשאר ילך לרשימת המשאלות והאשכולות. תארו לעצמכם עובדה אחת, כי באופן טבעי הבנות למעשה יכול להגדיל את הרווחים שלהם על חשבון קצה. באופן ספציפי, כפי שרובנו רגילים לדבר, כי יש צורך להראות חריצות ותחכום בעבודה עם לקוחות.

    Просмотров: 4718 | Добавил: morleyf50dkrugh | Рейтинг: 0.0/0
    Всего комментариев: 0
    avatar