19:28
תשע נסיבות, למה כמו סקס אוראלי

כל החבר'ה אוהבים את זה מין אוראלי, אבל לא הרבה אהבה לעשות את זה בעצמך. זה טיפש לחלוטין זה סביר, במיוחד שהם מחכים לבנות יש להם מציצה להם. מחקרים הראו כי יותר מ -70 אחוזים של החבר 'ה מעדיפים סקס אוראלי תקשורת בפועל. מחקר נוסף מצא כי הגברות אשר עוסקת במין אוראלי עם השותפים שלהם, למעשה מאושר יותר ומדוכא פחות מהגברות שאינן עושה זאת סיבה למה סקס אוראלי.

התוכן של המאמר

1 intima יותר 2 אנשים באמת לא רע בזה 3 אנשים אוהבים את זה, כאשר בן הזוג שלהם לא רע במין אוראלי אין הגבלות 5 זה בא להרגיש חזק 6 זה נאלץ נזק להרגיש סקס 7 זה אפשרי להתמקד במתן וליהנות הנאה 8 תחושת ביטחון 9 גברים למעשה להעריך נשים שעושה מציצה

כשזה מגיע ל סקס, מעת לעת זה יכול להיות קשה להבין מה זה עבור אדם אחר או למה אנשים מועברים על ידי דברים מסוימים במיטה, גם אם אנחנו עדיין מסכים עם זה. מציצה, לא משנה איך הוא מתנודד, בהחלט לא יוצא מן הכלל. אנחנו יודעים כי הרוב (אם כי בהחלט לא רבים!) בחורים אוהבים לקבל את זה. https://romantik69.co.il/

יותר intimi

באופן טבעי, לא כל כך הרבה קשר חזותי, אבל זה סוג אחר של תקשורת. הרצון לעשות שותף נחמד זה לא כל כך פיזי כמו תשוקה רוחנית. ב החברה, שם אנחנו בדרך כלל להימנע עירום גוף האדם, נדרש כמה פגיעות ואמון, כדי לאפשר לאדם להתקרב לשלך חצי איברים.

בן אנוש באמת לא רע ב -2

כאשר אישה מביאה בחור לאורגזמה עם מין אוראלי, היא מגדילה את ההערכה העצמית שלה. היא לא רק הופכת להיות בטוחה לחלוטין בהזדמנויות שלהם, והוא תומך השקפת עולם זו על ידי כל בחור אשר אי פעם חווה אורגזמה.

לספק תשוקות יליד בישראל פשוט, אם אתה אישה מדהימה מרוסיה. אתה יכול לעבוד בישראל בתחום הפנאי. ליידי מודל מראה הצעה לבנות קריירה ליווי. עבור "תאריכים" עם גבר מישראל כדי להרוויח חודש מ -5,200 יורו.

אנשים הם בעצם אוהבים לעשות את זה.

צריך יכולות טכניות טובות כדי להביא לסוף לפחות כמה שותף, אבל בעניין העיקרי ואת הרצון לרצות.

אנשים כמו אנשים, כאשר בן הזוג שלהם לא רע ב סקס,

למעשה, כל אחד האישה היתה עם בחורים שלא היו להם מושג מה הוא עושה שם. שניהם החזורים נחמד זה הכיבוש זה למה סקס אוראלי.נהדר כאשר הצעיר אוהב לעשות kunilingus. ככל שזה מועבר על ידי זה, יותר תענוגות בת זוג. זה מאפשר לך לשחרר כל טיפול ופשוט להשקיע זמן.

אין הגבלות 4

סביב סקס אוראלי בדיוק טאבו יותר מאשר סקס רגיל. עבור חלק, זה נראה אסור, מוכתם וגס סקסי. רוב הנשים למצוא מצחיק ומרגש מה שפניהם מטביעים ב perineum של הבחור, אשר הם באמת מעריץ, ומפני. האם אתה רוצה לשנות את המין שלך לנסות להוות "69" או לחתוך למעלה.

לשבת על הפנים של הבחור נראה אפילו יותר נעים ומרגש מאשר רק שוכב על הגב. לתפוס את המיטה ולמשוך!

זה כוחות חשים כדי להרגיש חזקה 5

כאשר אישה עושה מציצה, היא מרגישה שאיש הוא חייל חלש בידיה מספיק כיף בצורה סקסית ודומיננטית. זה עוד כוח כאשר אתה מצוין אתה מבין שהאדם אוהב סקס אוראלי בביצועים שלך. מתי האשה בסופו של דבר נתפס על ידי האיש שיודע איך לעשות cunnilingus, היא תנסה לשמור את זה. אין דבר טוב יותר מאשר צעיר שהוא לא רע באוראלי מִין. אם אתה בעצם לא רע זה, להיות משוכנע, השותף שלך ירצה תודה לך, אז אתה רק צריך להירגע ולקבל הנאה.

זה מאולץ ליידי מרגיש מיני 6

כמו כן, זה נותן תחושה של מין שלו הילדה כאשר היא יודעת את זה מספק אותו תענוג בתמורה. כאשר זה ללא ספק שמח עם מציצה, זה כוחות גברת כדי לחוש את עצמו מתרגש והיא רוצה לחזור.

פחית להתמקד בהמתנה ולקבלת הנאה 7

היתרון יוצא דופן ביותר של סקס אוראלי הוא, ניתן לאפשר לך להישאר באופן זמני אגואיסטי.

תעשייה לדאוג להנאה הדדית ולשאול את עצמו, אם השותף הוא מצוין, אתה יכול להירגע ויש לי זמן נהדר. ואז, כאשר הזמן מגיע להחליף במקומות, אתה שמח, לעשות את אותו הדבר עבור שותף.

מרגיש אמון 8

שום דבר לא מרגש, כמחושה של ביטחון מהשותף שלך. כאשר הוא יכול להרשות לעצמו לעצמו אז להירגע ולא לחשוב על שום דבר, רק כדי prostrate מה עושה אישה ופשוט להתרכז בהנאה.

גברים למעשה להעריך נשים שעושה אותם מציצה 9

בעולם הזה יש הרבה גברים ונשים שאינם מערייכים סקס אוראלי, הם לא אוהבים לקבל את זה או שהם פשוט אל תעשה את זה בכלל. כאשר צעיר מוצא בחורה כזאת שלא רק אוהבת את זה כדי לקבל, ו טוב בזה, הוא יראה מה הוא זכה בקופה סקסית. הוא אף פעם טארז מ Mitinos.

רוסית שאינם פנסים וחוסר מידע הולידו תצוגה שגויה כי ליווי הוא בהכרח משהו, מביש, כך, יש להעביר עובדה כזו. עכשיו מעטים יש מידע כי שירות ליווי בישראל אינו משותף לחלוטין עם זנות.

בכל פעם הראשון, ובכל פעם שהוא מאלץ אותו ברכיו רעדו. זה נהדר, יש כוח כזה על השותף.

Просмотров: 203 | Добавил: morleyf50dkrugh | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar