06:11
7 מחשבות יצירתיות לעשות סקס השנה החדשה בלתי נשכחת

נס נסים שנה חדשה, במיוחד אם חגיגתו מתרחשת יחד. צופה בתנוחה "Spooga" יהיה פשוט דרך אגב, אם לא לספור באהבה בחדר ישנם אורחים.זה יהיה כאילו החיפוש: להגיע אורגזמה ולא להיתפס. האורחים יכולים לנחש מה קורה מתחת לשמיכה למי שמתבונן בקולנוע על הספה המצטברת או הספה.

1 שבע מחשבות למין של השנה החדשה

7 מחשבות עבור Sex7 של השנה החדשה

בכלל, אין צורך לפגוש את השנה החדשה במיוחד יחד כדי לטבול את עצמך במערבולת של תשוקות, כי מעת לעת זה די קל לפרוש ולגלם אחד של שבע מחשבות עבור סקס לשנה החדשה בלתי נשכחת.

תלבושת מגשם וטינסל

ההגדרה האינטימית הרגילה היא דבר אחד, ופמליה של השנה החדשה היא משהו קסום ומשך. Nudah או תחתונים סקסיים משותפים, באופן טבעי, מרגש, אבל אם תשנה את התלבושת על גשם של טינסל או השנה החדשה, אתה יכול להגיע התרגשות מיסטית ומין נלהב.

קישוטי ראש השנה יוכלו פשוט לשנות את הקמפיין בחנות הסקס, עבור התלבושת לסקס. חשיבה גשם וחוטים נוצצים שאגי ומשגר נוצץ יהפוך מתוך לפחות גברת מפתה קוקט, שאת הגוף המעוות שלו ממוסגר על ידי חליפה ספונטנית.

האיש מזין את ההתרגשות שלו עם קשר חזותי, ולכן אין צורך לבלבל, אבל זה שווה להתנסות ושמחה סקס מגניב ונלהב בחליפה גובלת סקסית מאולתרת. הודעות מצוינות - חגיגי השנה החדשה ממשיכים כמעט שבועיים, ומשמעותו הזמן להרפתקה של המין החדשה יהיה יותר יפה. נערות ליווי במרכז

מנדרינס פנימי אוליבייה

אנשים נהגו לכסות את שולחן השנה החדשה, כך שהוא נשען מכמות מנות מבושלות. אכילת סלטים, חם, חם, חטיפים, ממתקים תחת alphany שפע של אלכוהול יכולה פשוט לבטל את התשוקה לסקס.

מה לעשות? סקס של השנה החדשה הוא, הראשון, קלילות, קלות וספונטניות. אם תשנה את האוכל קלוריות יין פירות ואור, אז קינוח של ראש השנה החדש ייעלם רק יותר תשוקה בין 2 באהבה.

בנוסף, tangerines ניתן להשתמש כמכשיר במשחקים סקסי, למשל, עם עיסוי ארוטי, מתנהג כמו לעיסוי. כאן אתה יכול להתחבר פנטזיה על ידי הוספת שמן, קוביות קרח וכל מה שירצו.

מציצה עם שמפניה

אחת הכספים המסוגלים להתגלגל את המכה הסטנדרטית למשהו בלתי נשכח הוא שמפניה. בערב השנה החדשה, משקה זה על כל טבלה, כי זה לא צריך להיות צורך לקבל רגשות חדשים.

אם אתה מחייג שמפניה בפה שלך והושמט חבר של אדם לתוכו, ואז בועות מתפרצות יאלצו אותו לחוות תענוג בלתי רגיש. כזה מציצה תיזכר לנצח.

יתר על כן, משקה זה שובב נפתח, הגברת לא תהיה מבולבלת פעולות משלו ואת השנה החדשה של מציצה יכול להיחשב מספר קורונה לפחות מה נציג הרצפה יפה.

אם השנה החדשה נחגגת בבית, אז אתה יכול ללכת לשירותים יחד לשחק בחדר האמבטיה: שמפניה לא בהחלט להקליד במיוחד בפה למין אוראלי - זה יכול להיות לשפוך על ימין על הגוף של השותף ואז ללקק או לשפוך ישירות לחבר, וכבר איתו משקה שובב בפה. עם כל זה, העיניים של הגברת צריך להסתכל ישר לתוך השותף העין.

לישראל אין מקום לדעות קדומות כאשר אנו מדברים על השיעור בשירות ליווי. גברים מקומיים יש את הסטנדרטים הרוחניים הגבוהים ביותר. בהחלט כולם מבינים כי אסקוגר רק מלווה את הלקוח באירוע, מספק ראיון מודל ליווי של בכיתה VIP יהיה סימן של מעמד.

הוא מרגש אותו בפראות והכל יסתיים במין קסום.

הצג סרטים בתנוחה "Spooga"

לאחר מאבק של פעמונים ואת השנה החדשה, למעשה כולם רוצים להסתכל על תוכניות השנה החדשה ואת כלי הרכב בטלוויזיה. זה מאוד רומנטי ומבטיח: תוכניות נבנות עבור העתיד ואת הציד ככל האפשר כדי להראות את החצי השני שלך תשוקה כנה תמיד להיות קשורים ואת הנשמה ואת הגוף.תוכן הכרזה על השנה החדשה זה לא רק שמפניה תחת הקרב של Kurats ואת הנוף של תוכניות השנה החדשה. זהו הזמן הכי ללא דופי לבחינות שיכולים לייעד יחסים לרמה חדשה ממש מהשנה המתחילה.

גם גבר והגברת עובדה זו עשויה לעורר מאוד.

חלום גלוי מנוסה לשתף פעולה עם עשיר ישראל. הם נדיבים ואבניים. עם זאת, זה בהחלט לא רק רגעים מוצקים לעבודה.

זה דומה לדוגנגנגו, אבל אין דבר דוהר. העיקר הוא לא לזוז עם אלכוהול, כך שניתן לשמור על ההתרגשות הסקסית שלך תחת שליטה ולא להראות אותו לאורח.

תפקידים "סנטה קלאוס ושלג מיידן"

משחק תפקידים משחקים גדולים בשפע בחיים אינטימיים. בערב השנה החדשה, אתה יכול להתלבש בתלבושות ולסדר את החגים לא רק עבור הנשמה, ועל הגוף, לזרוק את כל הדעות הקדומות ואת האילוצים.

אם זה קורה בבית, אז תחת התלבושת לא יכול להיות בגדים - לא שווה ללבוש תחתונים. כל ערב השנה החדשה יכול להיות מוחזק בסוויטות, לפעמים נותן תשוקה בין סקירת תוכנית השנה החדשה בטלוויזיה.

התרגשות מיוחדת תביא הזמזייה מעבר לתלבושות סנטה קלאוס ומיידן שלג, אם יש להם משהו, לשמחת הציבור. אז האוהבים ימצאו אפשרויות לפרוש, כך שזה יהיה מהיר לתפוס אחד את השני, נשאר מעיניו על ידי עיסוק זה. זה מאוד מרגש יהיה רק ​​להשאיר את הזיכרונות הטובים ביותר מחגיגת השנה החדשה.

ארוטי תשוקות

לפחות כמה חגים יכולים תמיד להיות מגוונים על ידי משחקים שונים. עבור שני, רוב המשחקים לא יכול לבוא, אבל כאן לשחק תשוקות ארוטיות - לחלוטין. האווירה של השנה החדשה ואת מצב הרוח מורם יאפשר לך להחזיק משחק כזה ברמה הגבוהה ביותר.

יש צורך להתכונן לכך: יש צורך להדגיש איזה קריטריונים יבוטלו תשוקה מינית. זה יכול להיות כתוב על כרטיסים מראש, או הרצונות יכול להביע באופן ספונטני, אבל הם חייבים להיות קדמים בשיטה מסוימת לפיה רצף המשאלות הוא ציין.

כמו כן יש צורך לפתור את מערכת העונשים, אם אחד השחקנים מגלה לעשות תשוקה קולית. כמובן, המשחק צריך לעבור בין 2 שחקנים. ראש השנה בילה את המקאר הזה יעזוב אחר עצמו טעם לוואי נעים, בלתי נשכח.

מחייב את ידיו של mishuroy

משחקי BDSM הם כיוון מיוחד במין וזה לא מקובל עליו להיות מיושר, ובמקרים מסוימים בכלל, אסור. אנשים רבים רואים סטייה זו וכאן אי אפשר להתווכח - מרכיב זה של חיים אינטימיים חייב להיות חל על שני השותפים, BDSM הטלת באופן בלתי מתקבל עלול.

אם אחד השותפים מציג התלהבות לנושא זה, אבל הוא לא יכול להעז להיכנס לנושא, אז אתה יכול לחוות להתחיל בטופס המשחק ואת השנה החדשה - זמן ללא דופי עבור זה.

Mishur עשוי להיות כמו bdsm- תכונות, בעת ובעונה אחת, מבלי לשאת את קשיחות זו, אשר בין התנהגות של סבמיס ודומיננטי. בעיקר, חזותית זה ייראה כמו רק שנה חדשה mishur על פרקי הידיים, אבל פסיכולוגית זה יהיה משהו יותר וזה מרגש פרוע.

נוגע בו כדי לעשות את זה עם mishur, זה יהיה ברור, יש צורך לשאול את הנושא של bdsm מקרוב יותר או פשוט לשכוח את זה כמו הרפתקה ראשונה של השנה החדשה.

סקס של השנה החדשה יכול להיות בלתי נשכח קסום, כפי שהוא לילה נהדר וזה הכרחי כדי להשקיע אותו כך כל השנה זוכרת ומבקש לחזור על כל מה שקרה רק בין 2 באהבה.

Просмотров: 101 | Добавил: morleyf50dkrugh | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar