קרבה בין האיש לבין הגברת - התהליך הפיזיולוגי הטבעי. אבל ביחסים הם גם כבוד חשוב, אהבה, חושניות. ללא "השקעות" מנטליות בתחום מזדקן של זוג בקושי יש עתיד. כגברת יכולה להכיר בכך שהמין טוב יותר, הוא הפך, לשים נקודה, ולא פסיק.

התוכן של המאמר

1 10 סימנים כי הגיע הזמן להכריז "עצור"

10 סימנים כי הגיע הזמן להכריז "עצור" 10

ענייני סקסיים בין איך רובנו התרגלו לדבר, גבר והגברת בנו בנו על תשוקה, תשוקה, אהדה. אבל יש מצבים כאשר קרבה אינטימית הופך בנטל. למה זה שווה לסיים, סוף סוף, לקיים יחסי מין, זה נראה כמו אדם אהוב?

הוא, לשים את זה בעדינות, חושב רק על הגוף שלך

כאשר אדם, זה הפך, רק בשר בגברת, הם חסרי משמעות, בפרט, אם אישה היא גם מאוהבת באמת.

לזהות תשוקה פיזיולוגית טהורה לא קשה. גבר מאוהב בגוף של אישה, תקשורת, לבסוף, יתחיל ארוחת בוקר. שים לב שהוא רוצה להתפשט את הגברת, בבקשה לה, למהר ליהנות ממנו, ליהנות מג ... Читать дальше »

Просмотров: 95 | Добавил: morleyf50dkrugh | Дата: 29.03.2022 | Комментарии (0)

עיסוי Carsai (Nuitzan) נחשב לשחזור ושימושי עבור האיברים של אגן קטן. תרגול טאואיסטי היה פופולרי עם קיסרים וחברי הקהילה המשפיעים. הוא האמין כי יש להחזיק כל שבוע, אז כוח גברים אף פעם לא לא נגמר. פרטי הטכנולוגיה מתוארים בספרות העתיקה "דאו - התעוררות האור".

איך לעשות עיסוי Karsai

כמובן, מעסים מודרניים לא נותנים לקרוא את הבדיוני העתיק ביותר. אני חייב להאמין לעמיתים ספא מנוסים. דבר אחד הוא כי הפגישה היא פופולרית בקרב גברים מ 45 שנים. בתקופת הגיל הזאת נראית אנטיפתיה למין השני, מופיעה בלתי אפשרית, אדם סובל מעייפות כרונית. אם שום דבר לא נעשה, יהיו בעיות עם רשויות האגן הקטן.

ב סלוני ספא של גברים יוקרתי, עיסוי Karsai ממליצים לאורחים שרוצים לא רק להירגע מבחינה מוסרית, אלא גם ליהנות לגוף. מנהל אחר מייעץ לבחור מושב כזה למבקרים מעל 40 שנה. בפועל מראה כי טכניקה זו אין השפעה כזו על הדור המבוגר.

איך לעשות עיסוי Karsai? ישנן מספר פעולות רצופות:

  • המבקר נוח למיטה על הבטן ... Читать дальше »
    Просмотров: 84 | Добавил: morleyf50dkrugh | Дата: 29.03.2022 | Комментарии (0)

    דירות דיסקרטיות בחיפה

    שירותי ליווי פרטיים מופיעים לעתים קרובות למדי ומכילים מגוון של הצעות לצרכנים שונים. כלקוח תובעני, בחר תמיכה עבור שירותי ליווי מודעות פרטיות אם הוא אינו מתאים להצעות של מודלים של סוכנות? ישנם מספר שלטים אשר ניתן לזהות את מדיניות המחירים של הבנות של מודלים חילוף, סוג השירותים המוצעים, כמו גם את רמת האבטחה של אינטראקציה של הלקוח.

    במקום הראשון, שירותי ליווי פרטיים לעתים קרובות יותר ממוקם באינטרנט, על אתרים אישיים או בחלק מיוחד של סוכנויות האליטה המספקים שירותים נלווים או מגזינים מבריק או רולים טלוויזיה. כל זה - מגוון יקר של פרסום, אפילו עבור מגזר השירות, ולכן, המודל הציע לתמוך באליטה ליווי. להבחין בין איכות גבוהה שירותי ליווי פרטיים, מהבסיס שקר הוא די פשוט. הראשון יכ ... Читать дальше »

    Просмотров: 85 | Добавил: morleyf50dkrugh | Дата: 29.03.2022 | Комментарии (0)