06:11
איך לקיים סקס סימנים שונים של גלגל המזלות?

כל אחד מהסימנים של גלגל המזלות אִישִׁי. זה אושר לא רק מרשמים אסטרולוגיים, אלא גם ניסיון חיים. כל הגברים והנשים יכולים להתנהג בצורה שונה לחלוטין רק בחיים, אלא גם במיטה. מישהו רגשי מדי בשרישה של תשוקה, אמנם בחיים הוא הרבה פלגמטי, וכמה אופטימיים sanguine במין מדגים רוך וחושניות. מאז הסימנים של גלגל המזלות במין מתנהגים, מי מן הסימנים של הנלהב ביותר, ומי עצמה חוּשָׁנִיוּת? תשובות ניתן לקרוא למטה במאמר. נערות ליווי בראשון לציון

התוכן של המאמר

1 טלה 2 שור 3 תאומים 4 סרטן 5 לב 6 deva 7 קשקשים 8 עקרב 9 מזיטאריוס 10 גדי 11 דלי 12 דגים

טלה

טלה - סימן לוהט, להבה - זה תשוקה. אז ואת טלה במזג המיטה. אדם כזה לא ייתן כדי להטריד את השותף שלך. הוא מוכן לניסויים, מוכן בהיר ארוך מרגש סקס לכל הלילה. הלחץ והאימפולסיביות שלה יכול בקלות להיעשות במיטה, כך האישה שהוא צריך טמפרמנט דומה. כי זה לא יפחד לשחק באש במיטה. זוג כזה יהיה באמת לקבל הנאה זה מזה.

אישה טלה במיטה היא אולימפי רשמדיות. כל לילה הוא כמו אימון טוב.

התקשות רוסית וחוסר מידע הולידו שיפוט שגוי שהלווה הוא עכשיו משהו שערורי שערורייתי, שניתן לשתוק. אבל כאן מעטים יש מידע כי שירותי ליווי בישראל אין שום דבר יחד עם זנות.

מההתחלה הצג זה אולי נראה כי זה יהיה זוג מושלם של ריי ריי. אבל זה זוג כמו מר וגברת סמית: תערובת גרעינית. כולם יהיו מנסה להוכיח את הכוח שלך, כל אחד מהם דומיננטי. לכן, אם חלק מהנציגים לא יוכלו לתת את המיקום הדומיננטי, לילה מושלם לא יעבוד.

Tales2

מזל שור במין הוא האיש, אשר יתאים שותף הפתעה בלתי צפויה מכוסה אֲזִיקִים. הוא יביא תחושות שונות וחדשות לחיי מין. ב המהלך יכול ללכת כל מתחיל מ סקסי מין וסיום עם יוצא דופן צד למבוגרים. לכן, Taurov שותפים צריך להיות מוכן סיבובים בלתי צפויים ובזמן להכריז על האינטרסים וההעדפות שלהם.

ליידי-טאור מעדיפה סקס איטי וחושני ללא רמז בכל המהירות והיכולת. רק תנועות חלקות וחושניות, רק אווירה רומנטית עדינה. מ מתחיל מין כזה עשוי להיראות משעמם רגיל, אבל הילדה של סימן זה יעשה הכל, כך שהשותף יכול רק להודות לגורל לכך ערב נפלא.

ג'מיני

התאומים הם נמוכים במיטה. הם שמרנים גדולים, וכל הזר הלא מוכר. לשלב נציגי שלט זה על משהו חדש, אתה צריך לנסות קשה. אבל אנשי ג'מיני מראים טיפול יוצא דופן ביחס לשותף. הם עדין וחושני במיוחד. עם כל השמרנות שלו, אם אישה יהיה אפשר להישען על הזכר התאום לפנטזיות מיניות יוצאת דופן לדוגמה, משחק תפקידים, ולאחר מכן למשוך את התאומים עצמם "לבקש תוספים".

אבל הבנות של סימן זה של גלגל המזלות במין לא דוגמה גברים יכולים לעשות דבר כזה ממה שיש לו שיער של אדם לא מוכן בסוף. לאחר שהיה להכיר את הבחור הנערה תאום צריך להיות מוכן לפחות מזוודה עם צמות וגודל דילדו אחר.

מחלת הסרטן

סרטן-סרטן הוא מאסטר ארוטי preludes ועיסוי סקסי. אדם כזה ממהר לעשות גברת נעים אפילו בלי רמזים שלה. הוא יודע בצורה מושלמת מה הילדה רוצה רֶגַע. מישהו prelude עם סרטן עשוי להיראות יותר מדי זמן, אבל בשבילם - זה רגע אינטימי עמוק, חשוב יותר ממין עצמו. בעיקרון, סקס הם מתחילים עם המגע האינטימי הראשון.

נשים סרטנים לדבוק תקני מין. ואפילו קשה להטיל את הסטנדרטים האלה לשותף. האהובים שלהם תנוחות, צעצועי מין ותכונות אחרות לעיתים קרובות, ולאחר מכן בצורה חלקה להיכנס לחיי המין של שותפים לסרטן. ונשים של סימן זה יכול להציג את כל הפטיש שלך, כך שהשותף יורה במהירות.

LEV5

כמו בחיים, איש אריה במין אהבה מובנית של כוח, דומיננטיות, ferventness. לטובת האריה שלהם השותף לא התפלג לאורך כל הזמן, הנערה צריכה להיות מופתעת בכל פעם השותף שלך הוא משהו יוצא דופן. תסרוקת, תחתונים סקסיים או ריקוד ארוטי. הכל תלוי בקו הרוחב של הפנטזיה.

נציג של סימן זה של גלגל המזלות ובחיים ובמין הוא לביאה אמיתית. במיטה כזה אישה חובב להשתלט. היא תשלח אנרגיה עצמה השותף שלה במסלול הנכון. גברת כזו היא תמיד מוכנה להפוך את הרגיל סקס בהרחבה אמיתית עם מתפשטת איטית מתלהבת ונלהבת חַשׂפָנוּת.

Deva6

מזל בתולה במיטה עצמה הקשב והטיפול. מלכתחילה לו את העונג של השותפים שלו. חלום כזה של כל הנשים. הוא קצת, אכפת ומשתלט. אותו אדם התשובה דורשת מסירות מוחלטת ומעורבות. הוא רוצה את הילדה זמן המין לא חשב על שום דבר על אף אחד.

אומר ש נציגים של סימן זה נורא סוברזגליבה ולא לשווא. דרישות עבור מסודר חיצוני סוג של בנות מוצגים במין. הכל צריך להיות מושלם. מ מכנסיים מוצפים רגליים מגולחות. ובכן, חלק, כמובן, לא מכה כזה קיצוניות, אבל מתכוננים לפגישה עם החוטים שאתה צריך להיות מוכן לא רק להרשים את הכישורים שלך במין.

סולמות 7

לחיים מאווררים של הרמוניה. סימן גלגל המזלות הזה יהיה שואפים להשיג הבנה הדדית והסכמה. סקס איתם ייראה כמו אגדה רומנטית. קשקשים זכר הם לא אלה מי צריך לצפות מרתון לא מרוסן נלהב. הם יהיו אטיים למתוח הנאה, ממתין לשותף של אותו מצב רוח.

קשקשים ליידי למין מטופלים מדיטציה או חוק השחזור. עבורם, זה לא רק תהליך, אבל מלא להירגע, להשוות עם טיולים ב ספא. אז הם עושים את זה לעתים קרובות עם נֶפֶשׁ. נשים כאלה זקוקות לאדם הרדי מינית שתסכים על שלהם "יותר. ארוך יותר. לעתים קרובות יותר ". כל האחרים שלא ימשוך זאת סטנדרטים נוקשים לברוח בהזדמנות הראשונה.

עקרב 8

עקרב במין הוא לא רק גורו, ואת זה שידע זן מלא. זכר עקרב יכול בקלות להפתיע ביותר מוטה נציג נקבה. עקרב מסוגל ואוהב לעסוק מִין. זה בדיוק מי שאומר: "לשכוח את כל מי שהיה לך לפני. עכשיו אני אראה את הכיתה הראשית ".

עקרב אישה במין לא גרוע יותר מאשר עקרב זכר. במיטה היא מנגנת בקלות את התמונות שלו. זֶה הופך לאישה קפריזית נלהבת, ואז הנערה הכנועה. ורק S יחידות - זה יהיה בפני עצמו. לאהוב ועדין, עם קסם חום ייחודי וחיבה, אבל בעת ובעונה אחת לשמור על האש שלהם ואת האהבה.

Sagitroe9

נציגי שלט זה סטטי ואיטי. אלה הם אלה שאוהבים ומהירים גברת. מזל קשת תשנה את בן זוגו כפכפים, הוא מחפש שלו שיא אישי. זוהי נשמה סוער ולא קבוע, קשה לשמור אותו מיטתו יותר משל לילה אחד.

בנות מזל קשת שייכת סקס קל וללא קומפלקסים. בשבילה, זה די אורח חיים מאשר חד פעמי מִקרֶה. נציגים של סימן זה יקבעו למצוא שותף עם וזה פשוט ובאמין, וכמובן, למי יש צורך גם יחסי מין פעמיים ביום.

Capricorn10

גברים קפריקורגי בקלות יודעים איך להשיג את המיקום של המין השני ולקשור אותם לאורך זמן שלהם זְמַן. מזל גדי - לא אוהבי יחסים חולפים ולילות קצרים. אם סקס, אז רק אהבה. לכן, אדם יחפש את בן לוויה במשך זמן רב כבר איתה ליישם את כל הפנטזיות המיניות שלך.

בנות סקס במקום זאת, "החוב הנישואין" מאשר המדד הגבוה ביותר של הנאה. הם אפילו יכול לעשות לוח זמנים למה ימים הם יקבלו יחסי מין, ובחליק שלו לדבוק. אבל יש יוצאים מן הכלל. על מנת שהנערה הגורית רצה למין לעתים קרובות יותר היא זקוקה לאדם מנוסה שיכול להתעורר בכך דייקן ליידי אטרקציה מינית לא בריאה.

Aquarius11

סקס לא חשוב. ואת הביטוי הזה מלא על זכר דלי. מלכתחילה יש רגשות גבוהים הֲבָנָה. ובכן, ולאחר מכן עבור טיק, אתה יכול לקיים יחסי מין. אבל עבור טיק לא "מהר ומשהו".

תחזוקה של גברים מאובטחים - עניין של קשה נפשית. מיליונרים של ישראל אינם רגילים לציבור נשות וילדים. זה בסיסי לבחור אסקמנטל, אחד יהיה להדגיש את המיקום לאסוף חברה חמודה.

דלי הארוך ארוך נדרש להשלים את הגל הרצוי. סקס חושני איטי למים פירושו כי ההבנה ההדדית ביותר שבה הם מחפשים במערכות יחסים.

מראה לא סטנדרטי הרמות של נשים על העולם מוקרן על סקס. סקס הם עוסקים רק על ידי אהבה. אז הם צריכים אדם רגיש והבנה שניתן להתגלות רק את הגוף, אבל גם את הנשמה. למעשה, זה עושה את הילדה aquarius. בתחילה רווחים יחסים רוחניים חזקים ורק אז סקס.

Fish12

גברים דגים יצירתיים טבע פואטי. לפעמים זה קשה להם לעשות שיחה עם האהוב נערה. אבל כשמדובר במיטה, השותף מבין את זה צנוע בהחלט לא נותן לה לטרוח בלילה.

דגים נקבה נוגעים במיוחד טֶבַע. אלה הם אלה אשר על פי הטבע שלהם צריך כתף זכר חזקה. ו ב הם אוהבים סקס כאשר הם שלטו באדם חזק ודומתי.

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכותרפיסטית. אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. לעזור לזוגות לפתור בעיות בחיי המין.

כל סימני גלגל המזלות במין מתנהגים אחרת. אבל זה לא אומר שאתה לא תוכל לשנות את המזג המיני של אדם! במיוחד אם השותף פתוח לניסויים ורוצה לדעת את הפנים החדשות של הנאה. גלגל המזלות סימנים במין - זה המידע שאתה צריך לדעת. אבל זה בכלל לא צורך לנווט - מה עוד מסגרת אחת, וזה כל כך התעללות? השתמש במידע זה כ"נשק ", אך לא לאחור מהטרות שלך. לעשות חיים אינטימיים מגוונים, לא לפחד לגלם fetishes סקסי שלך, לא משנה איך סימן גלגל המזלות עכשיו איתך במיטה.

Просмотров: 447 | Добавил: morleyf50dkrugh | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar