10:28
לדעת איך לירות - 30 סרטים ארוטי רוסית

כשמדובר ארוטי קולנוע, כמה אנשים עולים על דעתו על סרטי הסרט הרוסי. עם זאת, זה לא אומר כי בקולנוע הרוסי הם לא להסיר ארוטיקה. עשינו מבחר של הסרטים הרוסיים הטובים ביותר עם אלמנטים של ארוטיקה המשפיעים על שאלות המיניות ואת התשוקה הבשרית.

התוכן של המאמר

1 30 סרטים ארוטיים של רוסיה

30 סרטים ארוטיים של רוסיה 30

מלודרמה "אינטימי מקומות »2013, רוסיה)

הסרט נורה על ידי צעירים דירקטורים רוסיים שלא פחדו להשפיע על בעיות מין מכל מקום כנות ואי-עקביות שעליהן רק מסוגלת. צִיוּר מדבר על חייו של תושבים שונים של המגאפוליס, אשר רק אחד מאחד - לכל אחד מהם יש בעיות בחיי המין והם איכשהו אותם לִפְתוֹר. נערות ליווי בחיפה

דרמה "מכונת אהבה "(2016, רוסיה)

בסרט הזה הרבה אישי, אוטוביוגרפי רבים. מנהל פאוול רומוב לא רק אומר על הקשיים של יחסי אנוש, זה מראה את זה דרך הפריזמה קונפליקט עצמו עם חברתו לשעבר שסירב ללכת, גם כשהוא ביקש ממנה לעזוב.

דרמה "נאמנות" (2019, רוסיה)

היסטוריה של לנה בת 30, עבודה גינקולוגית. בעלה הוא אמן של התיאטרון, ולאחרונה היחסים אינם מטופלים: הם לא קיימו יחסי מין במשך זמן רב, ולנה חושדת בבגידה. כדי לשחזר צדק, אישה מבלה בלילה בצד פתאום נכנס לטעם. נקמה הופכת תענוג אסור ואת הטעיה לטווח ארוך.

דרמה פלילית "Saranscha" (2014, רוסיה)

ארוטי ראשון מתחשק רוסי. במוקד של אירועים - בחור מחוזי ויופי מ עיר גדולה.

תחזוקה של גברים מאובטחים - המשימה קשה מבחינה פסיכולוגית. מיליונרים של ישראל אינם רגילים להפגין בפומבי נשות וילדים. קל יותר לבחור Esquiten, אשר תדגיש את המותג יעשה חברה מצוינת.

הם מבלים יחד קיץ בלתי נשכח, אבל אגדה מסתיים, כשהנערה חוזרת אל העיר. לא ניתן לתת לה, ילד עוקב אחר פילגשו. אבל התשוקה שלהם עוברת פתאום את כל הגבולות להסתובב סדרה של רציחות אכזריות.

רוֹמַנטִי דרמה "רוסית לוליטה" (2007, רוסיה)

מנהל ארמנים אוגנזוב נושאת למסכים לקלאסיקה של רומן נבוקובסקי "לוליטה", אך האירועים מופיעים באור החדש. הפעם, הסיפור המפורסם מתפתח בנוף עיר רוסית מודרנית עם דליל ייחודי של הרוח הרוסית אַטמוֹספֵרָה.

דרמה "יער" (2018, רוּסִיָה)

פעולה קורה בחצר כפרית בעיצומו של יערות עבים. בן שש עשרה דנילה חי עם אמה רודנית ואבא אכזרי שאינו חשוב בטוגו. דנילה - נער סגור וצוצ'יאלי, שעליו לעג גם בבית הספר על חוסר העניין בבנות. עם זאת, אף אחד לא מניח כי האינטרסים האהובים של דניל דומים מאוד לאינטרסים של אביו - ובצורה, לדוגמה, שכן קטיה, לחיות עם בעל אלכוהול.

הַרפַּתקָה דרמה "מה שמי" (2014, רוסיה)

חברה ישנה אוליה ואת סאשה לצאת לטיול ממוסקבה לחצי האי קרים להיפגש עם אבא אוראלי, שאיתו היא לא תמכה ביחסים במשך זמן רב. בנות להחליט להישבע ולהעמיד פנים שהוא זה לזה, אפילו לא חושדים למה התוצאות מוזרות יביאו את הבדיחה התמים הזאת.

מלודרמה "14+" (2015, רוסיה)

סיפור נוגע אהבה ראשונה והתשוקה הראשונה של שני בני נוער השייכים דור של רשתות חברתיות ואינטרנט. כיצד לקיים אינטראקציה אחד עם השני ב החיים האמיתיים - עבורם שאלה גדולה, אבל שבר את הרגשות לבדם מורחים הכל במקומות.

דרמה "חומצה" (2018, רוסיה)

הסרט הזה שותק מניפסט דור בן עשרים שנה. דורות של אלה שהיו צריכים להתמודד עם קונספטים חברתיים של משפחה, אהבה, ידידות. וכאשר חייהם מפסיק לעמוד בסטנדרטים אלה, הם מתבקשים על ידי שאלות קורוזיב אותם מבפנים כמו חומצה.

מלודרמה "O אהבה "(2016, רוסיה)

סיפורם של ענווה נאמנות המשמשת כנקודות לנינינה הצעירה, אשתו של פרופסור שפה סינית. היא משוכנעת שאין ביטוי אחר של אהבה ולא יכול להיות, עד שהבנקאי הנאה שלו מופיע בדרכה.

דרמה היסטורית "על פריקים ואנשים" (1998, רוסיה)

תחילת המאה העשרים. שני משפחות למופת שהתחילות להשפיע על שניים צעירים - ויקטור ואיחאן. האחרון במרתף מוסתר סטודיו צילום, באילו תמונות של אנשים הגונים נופלים כמו מסכות, חשיפת טבע מרושע.

דרמה "אוהב אותם הכל »2019, רוסיה)

יש לה שמות רבים, אישים רבים. כל אדם חדש היא נפתחת עם צד חדש. היא מנצחת אותם ביופיה, היא מכריחה אותם לשלם עליה, אוהב אותה. ואיפה הקו הדק, ואחריו הונאה נכנסת לאהבה אמיתית, בצורך לאהוב את כולם.

מוֹתְחָן "אמביוולנטיות" (2018, רוסיה)

סטס ופיטר - חברים, סטודנטים פסיכיאטריים. השקפותיהם על החיים שונים כמו אש ומים: חרוץ ילד ובונטאר, חובב של ניסויים ואחד המשמש לפעול מַצְפּוּן. הבדלים אלה אינם משפיעים על ידידותם. עם זאת, מה יקרה אם האישה מתערבת? איך ישפיע על היחסים של אנשים צעירים תשוקה יופי אחד קטלני?

קצר "רוסית" Nymphet: פיתוי "(2004, רוסיה)

אלכסנדרה אוספת תיק התמונות שלה. כדי לשמור על שירותי סטודיו צילום, ילדה מחליט לפתות את הצלם. מה ינצח: מקצועיות של גברים או קסם של יופי צעיר, שהוא מוכן לכל למען השגת מטרותיה?

קומדיה דרמה "טירוף קיץ" (2007, רוסיה / לטביה)

לטביה. קַיִץ Solstice, הלילה הקצר ביותר בשנה וקבוצה של אנשים מפינות שונות שלום, אשר מאחד את ההשפעה של לילה מטורף אחד. מה יכול קורים בלילה של קיץ Solstice? לא ידוע לאיש.

דרמה פלילית "סוף שבוע" (2013, רוסיה)

איגור לידב - מנהל פיננסי של תאגיד ענק. כאשר על עסקאות הונאה שלו זה הופך להיות ידוע עוד אדם, הוא מחליט להיפטר מהבעיה בדרך פשוטה - להרוג עד.

דְרָמָה "מוסקבה אזור" (1994, רוסיה / צרפת)

קאטיה בת שלושים נשבע מחיי המשפחה עם בעל ענף וחמות רודנית. היחיד אור האור בקיומה המונוטוני מציג רומן סוער עם סרגיי. תשוקה מסוכנת דוחפת אישה צעירה על טירוף, שנועדה להגן עליהם אושר newfounded.

דרמה "ללא עור" (2014, רוסיה)

פרנק חושני ההיסטוריה של התשוקה של שני חניכים צעירים של בית ספר תיאטרלי ב סנט פטרסבורג. הם מכירים בקיץ ומבלים כמה ימים בסגורה סדנת החלל שבה האב ליסה עושה את הפסלים שלו. נוגע בזרימת הרגשות, היחסים שלהם הופכים למשחק אינטימי.

קומדיה "אידיאלי זוג "(1992, רוסיה / אוקראינה)

תחרות "זוג הטוב ביותר של השנה "מגדיר את הזוכים שלה נותן להם טיול אל אתר הנופש Sunny, לחזק תקשורת נשואה. עם זאת, בעלים לבוא עם דרכם "חיזוק היחסים" ומחליטים להחליף נשות במנוחה. על תוכניות הם אפילו לא חשודים בנשותיהם.

חסון "תא" (2009, רוסיה)

חושני מלא מתח מאסטר קצר אלכסנדר Kargaltseva מדבר על אהבה מבוגרת של שפת השירה והחוכמה העממית. תמונה שווה לבלות 15 דקות מזמנך.

מלודרמה "פילים יכול לשחק כדורגל »(2018, רוסיה)

סיפור אהבה דרמטי בן ארבעים של דמיטרי, שחזר מאוחר יותר אל ילידו עיר ובודלי תלמידה. רגשות אסורים שפרצו בין כך אנשים שונים, מובילים לתוצאה בלתי צפויה ובלתי צפויה מאוד.

קומדיה דרמה "סיפורים" (2012, רוסיה)

מנהל הסרט מיכאיל סגל אוספת ארבעה סיפורים שונים בתמונה אחת, אשר מעוותים עם מהירות מדהימה. כתב היד של כל סיפור הופך להיות הדחף תחילתו של המחבר, שהיא בעלת דרך מסתורית המשפיעה כל מי שקורא לפחות כמה מילים. אירועי כתב היד מתגלים לחיים ישר מול גיבורי הסרט.

דרמה "חום עדין" (2007, רוסיה / גרמניה)

חוף פראי עבור מי התקציב אינו מאפשר להירגע במקומות מתורבתים ונוחים יותר. שונה אנשים עם סיפורים משלהם שמגיעים לחוף הזה בכל קיץ. שונה גורל זה ארוגים על האי הזה של חוק ופראי שִׁגָעוֹן.

בַּלָשׁ Melodrama "צעיף שחור" (1995, רוסיה)

גורלי מזל אנדריי רוקשין נהג לקבל רק את הטוב ביותר מהחיים, ולכן הוא לא עשוי לבוא לקבל את העובדה כי הנערה לשעבר השאיר אותו לשמחה חי עם בעל חדש ושלושה ילדים. הוא מתפרץ אל גורלו, מקווה לסחיטה לחזור לעצמך, אבל מוצא את מותו.

קומדיה "מרגיעה חדרים »2003, רוסיה)

תמונה זו היא אמיתית Artyus, אשר מתפתח על הקירות של דירת פטרסבורג אחד. התושבים שלה מלאים סגן ו debauchery כי לספוג את החדרים מחניק דירות.

התקשות רוסית וא נכון של מידע הולידו מבט שגוי כי ליווי - כל זה משהו, in noctating, זה מה שאתה צריך להשתיק. אבל מעטים מבינים כי לשירותי ליווי בישראל אין שום דבר יחד עם זנות.

מוסרי עבורם הוא קול ריק, אבל מאחורי הצד האפל המגעיל של הבשר מוסתר נשמה קלה ונדיבה.

קומדיה "אפרסקים פילפלים. סיפורים מקפיאים »(2003, רוסיה)

הסרט הוא אוסף של סיפורים המבוססים על הספר "חבר חמוד" ג 'דה מאופאסאנט וכמה ממנו רוֹמָן. במרכז העלילה התאספה חברת ניתוק ביער בולון, להתפאר ההישגים שלך על חזית האהבה.

דרמה "דיוקן דמדומים "(2011, רוסיה)

חיים בפרובינציאלית העיר מרינה נוסעת בקביעות בפאתי המאהב שלו. יום אחד על הכביש המוכר, מרינה פוגשת אדם שהפך את חייה תוֹדָעָה. התוואי נשאר אותו דבר, אבל נקודת היעד והתודעות של הנערה שינוי אי סדירות.

מוֹתְחָן "תיאורים" (2019, רוסיה)

היסטוריה פרובינציאליות דאשה שהגיע לכבוש את הבירה, כמו מיליוני בנות אחרות. עיר, ב אשר המשרתות הצעירות משתוקקות לצלול לתוך עולם של ברק ו שיק, בשמחה לשבור את שלו חיבוקים טורפים לפני הקורבן החדש. אבל דאשה מוכנה להילחם על מקומו תחת שמש עם כל הכוחות.

דרמה "טקסט" (2019, רוסיה)

איליה Goryunov יוצא בתי הכלא לאחר עונש של 7 שנים הוא שירת על האשמה שווא. צוואתו של גורל הוא פוגש אדם שהכניס אותו, הוא ידיים מקבלות את הטלפון שלו. עכשיו איליה יש הזדמנות מצוינת לנקום.

דרמה ספורט "מאמן" (2018, רוסיה)

זה סרט על גורל שחקן כדורגל לשעבר של נבחרת הלאומית הלאומית יורי סולוקני, אשר במהלך התאמה אחראית עושה טעות קטלנית. צחוק זה עומד אותו קריירה והוא נאלץ לעזוב את הקבוצה הלאומית ולהיות מאמן קטן צוות מחוזי.

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכותרפיסטית. אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. לעזור לזוגות לפתור בעיות בחיי המין.

סרטים ארוטי רוסית תמיד לאסוף שולחנות מזומנים ענקיים - לעתים קרובות אפילו יותר מאשר הוליווד blockbusters. מנקודת המבט של סקסולוגיה זה מוסבר למדי. למרבה הצער, רמת ההשכלה המינית של הרוסים נשארת נמוכה מספיק, וטכניקות ואינטלים אינטימיים רבים נגרמים באופן פעיל על ידי החברה. לכן, כל כך הרבה סרטים ארוטיים רוסית הם משהו אסור, מזעזע והודו. בהדרגה, אנחנו מתרחקים מהמגמה הזאת ונעשות חופשיים יותר. אנשים מפחדים לפחד להתנסות, ללמוד את המיניות שלהם.

Просмотров: 125 | Добавил: morleyf50dkrugh | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar