10:27
ניסויים מוזרה - אתה יכול כל מותר

לפני מה תקרא את הטיפים האלה, זכור! הכל אמר ועשה יכול להיות הוחל נגדך.נוסף הפעל פנטזיה. אנו מעמידים פנים את האפשרויות ומסתכלות על הרגשות שלך. מתי אין להקדיש שותף בפנטזיה שלהם? באופן ספציפי לפני התהליך. מסכים ויזה שלך רוצה לקבל הנאה, ולא להיות אורח הרצאה בכיתה.

1 כאשר לָצֵאת לָדֶרֶך? 2 כאשר זה שווה להתחיל? לבוא מרחוק. 3 עבור החל להתנהג 4 למעלה סובייטים מ sexologists 5 וקטורים 6 בדיקה נוֹצָה 7 רבים - לא אומר מצוין

מתי לָצֵאת לָדֶרֶך?אני

הם בדרך כלל לא לייעץ בשלוש השנים הראשונות כדי לפנות לעזרתו של כל אדם או משהו מיטות - קלאסי כאן יהיה יותר מ רלוונטי. אחרי הכל, בזמן שאתה חוקר חבר חבר - נימוסים, התמכרות, הרגלים - כל מין, כמו חדש. זה ne אוניברסלית וכמובן, יש חריגים. אבל על שלהם מאוחר יותר.

מתי זה שווה להתחיל? לבוא מרחוק.2

אֵיך התברר לפזר את התחייבויות הבית בין הנשים החיוביות משפיע על החיים האינטימיים. הוא הוכר על ידי מדענים דרום אמריקה. Spots למדנו את הרעיונות של אנשים שחיו בנישואין מ -20 שבע שנים.

אבל שותפויות אלה לא נמצאות בשום פנים ואופן לא צריך לעשות במיטה במיטה. זה שווה לשמור באוזניים חדות, טוב, לא רק, אחרי 3 שנים של חיים יחד. באופן ספציפי בתקופה זו זוגות הם נוטים ביותר לאפורט העסק שלהם "כבישים", "חברים", "אח ואחות". ספר טוב שאומר על הרומן הזה פרדריק באבדן "אהבה חי שלוש שנים".

אֵיך פעם אחת בשלב זה כדי למנוע את הנישואין מחסור, זה שווה למשוך משאבים נוספים, וחלק - הסתר. זה לא הומצא לא, אלא סקסולוג אלכסנדר פוליאב. הוא מאמין כי למעשה למנוע שחיקה סקסית. ל זה די תמיד להישאר במרחק.

לזרוק מזוודה. אנחנו לא מדברים על עיר אחרת. פוטן צריך להישאר בגברת. אלכסנדר פולנים נקשר חירום על סירה מקומית סקסית עם גברים. כפי שמתברר, באופן ספציפי, מצידם יש זרימה ..

אבל הנה הפמיניסטיות המתקדמות - אמריקאים מחברים את המשימות בחיי הנישואים גברת עומס עבודה. אין לו מספיק אנרגיה לכל דבר: עבודה, בית, משפחה, מיטה. זה כ -57% אֲמֶרִיקָאִי. לשייך ממשהו לנטוש.

מ תשוקה דלליין בן 3 שנים מסכים יורי בורלן ותיאוריה שלו פסיכולוגיה וקטורית. פרדוקס זה קשור להטלת פיזית, אשר באמת אחראי בהתאם pheromones.

לזרוק בקבוק עם רוחות.

שירות ליווי בישראל משולם היטב. מכפיל, לקוחות בטוחים אנשים בטוחים אשר מתכוונים במיוחד למצוא אותו בחגיגה, לוקח ידית עם אישה מרהיבה. הרווחים האלה די די, כך שהוא לגמרי אישית לספק את האובייקטים הדרושים.

לתחייה תשוקה - וזה ביסודו וצריך לעשות - מספר עצום של שיטות אחרות כבר הומצאו.

ל מתחיל צריך להיות מכריז 3

מה רוצה איך אתה רוצה, למה אתה רוצה? יותר סה"כ סקסולוגים לשמוע את הדברים הבאים:

הוא עושה הכל לא בסדר? כמו הצורך? לא יודע.

כן וזה יכול להיות לגמרי כי הגיע הזמן לשנות את השותף, ולא אופן של אינטראקציה. לכן, בהתחלה אנו מבינים בתוך עצמך רק מאוחר יותר תקע לאחרים.

בפרט, אם אנחנו מדברים על ניסויים מיניים. אחרי הכל, זה לא פלא כי נשמה של מישהו אחר - דוטמון! ומקומות אחרים - כך בכללי! תוכן סעיף אין לייעץ להראות את כל הפוטנציאל שלך ביום הראשון.

חלק עליון סובייטים מ sexologists4

גַם סקסולוגים מייעצים לזכור שנים בבית הספר. ובמיוחד את הטון שאתה עשינו את הסודות, להוציא את ההצעות שלך לשותף. אנו מסופקים באופן טבעי, כי כל זה היה מתוכנן להציע בסדר רגיל ... למרות, אתה יודע, כמה נשים מעריץ כך הם פשוט עלו ופשוט לקחו. לכן, הנושא עם לחישה לא נחשף ..

כולנו שונים, ואדם וגברת - במיוחד. לכן, לספר על חוויות מין חדשות גבירות, לשים לב הרגשות שהיא תקבל. ואם אתה רוצה למשוך אדם, אז להיות בטון יותר - לצאת על התוצאה. באופן כללי, במקרה הראשון אתה יכול לשפוך את הרעיון של העץ, טוב, לא רק, ב 2 בשבילך כדי לעזור מילה אחת - אורגזמה קליט.

אם הסכמת על "הפנאי" יישומי, ולאחר מכן משא ומתן, כמו גם מה יקרה. כמו שאומרים, על החוף. אף אחד לא כוחות רושם משחק תרחיש של המשחק, אבל אם תחליט להיפגש תחת המסווה זרים בבית הקפה, ואז לקבוע את זה, למשל, מה שמות של לשעבר שלו נכויות לגרום לך. וזה לא מספיק. נערות ליווי בחיפה

אֵיך מתברר כי לא כל הגברים רוצים להיות "נכסים". גם אם השאלה היא סקס עם גברת. לא, זה לא מה שעברת במוח. רק לוקח עקרונות פתרונות בעבודה, הוא באמת רוצה להסיר את נטל האחריות - רק לשכב רק לקבל אורגזמה ..

מִישֶׁהוּ מייעץ לפני השיא לשים את האצבע שלה בפה. ואם אישה זה יגיב, אתה יכול להתקשר בחזרה משהו יותר בקוטר ..

Vectors5

עִקָרוֹן חקור את המין של סקסי של השותף, וחשוב יותר, שלהם! ב תיאום עם התיאוריה של פסיכולוגיה וקטורית מערכת יורי בורלאן, כל האנשים יש וקטור משלו. לדוגמה:

עיתוק, נשמע, אוראלי, אנאלי ..

ב במקרה הראשון, האדם מקבל הנאה משלבים. ב 2 - מ פילנטל. ישנים מלטפים אוראלי יכול לעשות אלף נשיקה אחת, ו נציגי וקטור העבר האחורי מעריץ הרבה סקס. העיקר הוא שהוא היה נמדד וללא בדיקות סקס. אבל זה לא אומר שזה לא יהיה נבוך את ההצעה שלך לשנות "שיטת אינטראקציה". אנשים רבים הם רק סיבה להודות בכך, אבל עבור החבר 'ה הם הזוועה להיות הומוסקסואל מקובל בדרך כלל.

אֵיך כלל למעשה לא אנשים מכוונים רק וקטור אחד.

לִטעוֹם -

שגרה שים לב כי שום דבר חדש בשאלות של בדיקות מיניות עדיין לא בדוי. סט מסורתי:

אוראלי אנאלי עם צעצועים מ ינשוף מין תַפְקִיד Mzhm, gmg ו tdtp "פּוּמְבֵּי" פריסקי או להיפך, מרתון מין גבוה, לקרוא טנטרי ואחרים.

לקרוא על מה עדיף וזה נורא - לא לקחת.

כדי למלא את חלומות ילידו בישראל, במקרה שאתה מודל ארוטי מאוקראינה. אתה יכול לעבוד בישראל בתחום הפנאי. המראה של ליידי מודל יוצע לבנות קריירה בליווי. עבור "תאריכים" עם גבר מישראל, אתה יכול להרוויח חודש מ 3200 $.

כולם יבחרו, בהתבסס על העדפות.

סקסולוגים טוב להגיב על ליטוף. האינטראקציה בנושא זה מאפשרת לברר את השותף שלך. אבל זה כבר לא על ניסויים, אבל על סיוע והכנה.

Parroty חיבה - טאבו עם איזה sexologists רבים מציעים להיפרד לשפר באופן משמעותי את איכות המין שלך. במקביל, הכל בקול אחד, זה זה יהיה האהוב שלך.

אבל איך להתמודד עם בדיקות אם אתה לבד?

על ה אחד מהפורומים של הגברת דיבר על פגישה עם זר. בלב שלו בא רעיון מצוין: לקיים יחסי מין עם אדם לא ידוע מאוד. ההאל האפשרי נמצא באחד האתרים. המצב העיקרי של המשחק היו עיניים קשורות. התהליך כולו עבר באופן ספציפי. פני השותף שלו האישה מעולם לא ראה.ניסויים מין - מה צריך להיות בהליך הטבור להיות בחיים של כל זוג. באופן טבעי, אם אתה רוצה, כך שהעניינים שלך היו חזקים, הרמוניים ואמון. הצד האינטימי של השאלה משחק תפקיד ענק בבניית היחסים בין האיש לבין הגברת. איך סקס הופך לחובות הנישואין, תחושה שווה לצאת.

רב - לא אומר טוב

יורי בורלן מייעצת להגיש רגשות חדים. הטעם הוא dulled, כאשר ההנאות הם מאוד. דוגמה ברורה - אורגיות ומין ניסויים של מלכים רומיים.

עשה הכלל להיפגש פעם בחודש, למשל, במלון. לספק babons או שלח אותם לשחק עם עמיתים בגן הילדים להישאר.

לארגן תפקיד מרתון. אבל יש לזכור כי על פי הסטטיסטיקה, תלבושת המשרתת בלתי מובנת ברוב המקרים מכה את כל הציד. תפור על ידי דרמטיטן על ידי הסינים, הוא יכול להפחית לפחות.

לכן, עדיף לבחור תמונה אמיתית: חצאית עיפרון, גרביים, שפתון אדמדם - די סקס ולא מצחיק.

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכואנליטיקאי. אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. מסייע זוגות כדי לפתור בעיות בחיי סקסי.

התקשורת המשיכה גם לא.עַכשָׁיו צעירים רבים לא אכפת לבלות את הלילה עם דלפק אקראי. אבל זה לגמרי סיפור אחר. לכן, ניסויים מין הם מדויקים לחלוטין להיות! למרבה המזל, עכשיו יש אלף ושיטה אחת לעשות שפע של חיים אינטימיים - תנוחות שונות, מיקומים, טכנאים, משחקי תפקידים, צעצועים אינטימיים, חומרי סיכה עם השפעות שונות וכמעט כל האחרים.

Просмотров: 100 | Добавил: morleyf50dkrugh | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar