12:31
סטודיו לריקוד מרגרה

Margara Dance Studio הוא בית ספר לריקוד הממוקם בפונה. הם מלמדים מחול לאנשים מכל הגילאים והרמות ב-15 השנים האחרונות.

Margara Dance Studio הוא סטודיו לריקוד בלב העיר.

הסטודיו לריקוד מרגרה הוא סטודיו לריקוד בלב העיר. הוא הוקם בשנת 2006 על ידי מר מרגרה, המלמד ריקוד כבר למעלה מ-20 שנה. הסטודיו מציע שיעורים לכל הגילאים והרמות, מילדים ועד מבוגרים, מרקדנים מתחילים ועד מתקדמים.

סטודיו לריקוד מרגרה הינו סטודיו לריקוד מבוסס המציע שיעורים לכל הגילאים והרמות, מרקדנים מתחילים ועד מתקדמים.

Margara Dance Studio הוא סטודיו לריקוד בלונדון. הוא מלמד את אמנות הריקוד מאז 1975, והוא מלמד ילדים מגיל 3 ועד מבוגרים.

הסטודיו לריקוד מרגרה מלמד את כל סגנונות הריקוד, אך הוא מתמחה בבלט, סטפס וג'אז. הוא מציע שיעורים לכל הרמות, מרקדנים מתחילים ועד מתקדמים. הסטודיו מציע גם סדנאות לרקדנים שרוצים לשפר את הטכניקה שלהם או לעבוד על היבט מסוים בריקוד שלהם.

סטודיו לריקוד מרגרה הוא סטודיו לריקוד המציע חוגים לילדים ומבוגרים. יש להם מגוון חוגים, אבל מתמחים בבלט. הסטודיו נוסד בשנת 2006 על ידי מרי מרגרה מרגרה ובתה, דניאלה מרגרה.

הסטודיו מציע שיעורי בלט מסוגים שונים לילדים ולמבוגרים, שיעורים קבוצתיים ופרטיים כאחד. הם מציעים גם ג'אז, סטפס, היפ הופ, לירי, אקרו-דאנס ועוד. הסטודיו מלמד סטודנטים מאז 2006, אז הוקם על ידי מרי מרגרט מרגרה ובתה דניאל מרגרה.

Margara Dance Studio הוא בית ספר לריקוד בברוקלין, ניו יורק.

Margara Dance Studio הוא בית ספר לריקוד בברוקלין, ניו יורק. הוא מציע שיעורי בלט, ג'אז, סטפס והיפ הופ לילדים ולמבוגרים. הוא הוקם על ידי משפחת מרגרה בשנת 1974. האולפן הופיע בתוכנית Today Show של NBC וכן בתוכנית הטלוויזיה "Dance Moms".

סטודיו לריקוד מרגרה הוא מקום נהדר ללמוד איך לרקוד.

סטודיו לריקוד מרגרה הוא מקום נהדר ללמוד איך לרקוד. הם מציעים שיעורים לכל הרמות של רקדנים והם מלמדים אנשים לרקוד כבר למעלה מ-50 שנה. יש להם מבחר עצום של שיעורים, מבלט וסטפס, ועד היפ הופ וג'אז.

בסטודיו לריקוד מרגרה יש גם מבחר גדול של סדנאות המלמדות אותך על סגנונות שונים של ריקוד וטכניקות כוריאוגרפיה. הסטודיו מציע שיעורים פרטיים למי שרוצה יותר תשומת לב אחד על אחד מהמדריך שלו, כמו גם קייטנות מיוחדות לילדים שרוצים יותר מסתם יום בסטודיו. https://elitediscrete.com/region/Discreet-apartments-in-Eilat.php

Просмотров: 74 | Добавил: morleyf50dkrugh | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar